Oh oliebol! Wat een rètegave foto's! Ben echt jaloers dat ik niet mee mocht, maar deze 3 modellen zijn natuurlijk ook prachtig!
Ik wilde wel een donkere lucht maar je ziet het zonlicht dus dat moet dan wel matchen met de rest Maar dat had wel gaaf geweest! Ja de modellen hadden het ijskoud haha. Dat zag je ook wel dus daarom zijn we daarna naar het bos verkast.
Heel gaaf Marit!! Ja was echt heel koud voor de modellen door die wind. Was meer dan windkracht 4 daar op dat open stuk naar mijn idee.
Ik ben even los gegaan De foto's ontvang je van mij nog wel via WeTransfer, maar wel gewoon met klein formaat en logo Groot formaat is bij te bestellen!
Tot nu toe ontzettend blij met de foto's! ik open elke keer vol verwachtingen het topic. Ontzettend leuk om te zien wat jullie van de foto's gemaakt hebben
Sorry meiden, loop elke dag fulltime stage dus echt HEEL weinig tijd naast werk ook nog dus het gaat niet zo hard. Doe hard mijn best!!Ik werk op volgorde van de shoot zelf dus sorry Roos, je bent bijna aan de beurt
Oohhh die laatste is echt prachtig met dat vlindertje en de sprankeltjes Rosanne staat er ook prachtig op!! Van de foto's is niet erg, ik zie ze wel verschijnen