En die prikpaaltjes, ik neem ze mee, maar k weet niet hoe ik ze op locatie moet krijgen. ik denk niet dat ze in de wandelwagen passen en ik heb mijn handen wel vol aan 2 knollies.
Hey Joanne, je zou er helaas toch 1 mee moeten nemen denk ik. Tenzij iemand anders vast houd. Sorry sorry
nobje
Geplaatst: 30-08-14 09:10
Hoi Meiden, ik had nog even willen reageren van de week. Maar helaas ben ik dus gevallen en brak iets in mijn onderbeen.... was even uit de running.. En helemaal vergeten om jullie een berichtje te sturen... maar ik kom dus ook niet met 1 van mijn andere paarden.
Sure_lee heel veel plezier met de meeting. En ik weet zeker dat ze super blij zullen zijn met je foto's zodra ik weer op een paard kan kom ik weer naar je toe. En voor alle anderen heel veel plezier vandaag met die prachtige heide.
J_E
Geplaatst: 30-08-14 10:34
Hallo,
Jongens, wij zijn omgekeerd. Ik heb 2 paarden gewassen, een auto vol rommel, 2 kinderen die veel geduld moeten hebben, een trailer geleend en dan lees ik in de auto dat er TOCH niemand is om één van mijn paarden vast te houden. Het is te laat om er een terug te brengen en alsnog te komen. Erg jammer dat het zo moet lopen.
Jammer, maar er is altijd wel iemand die je paard vast kan houden! Als je nog kan komen dan zou dat top zijn. Je mag me ook bellen om te overleggen, ik pb je even mijn nummer.