Wat is dit voor mij een teleurstelling, mijn eerste fotoshoot ik heb er veel voor moeten regelen en lenen zoals een trailer. Had een leuke dag maar uiteindelijk krijg je niks van wat er zou komen. Ik vind het dan ook belachelijk dat we nu al 5 maand zitten te wachten. Als je weet dat het bewerken niet meer lukt stuur ze dan gewoon op.
Het beeld voor mij van een fotomeeting is niet leuk meer, ik ga er iniedergeval niet zo snel weer heen.
Smoesjes en dergelijke vind ik niet meer van toepassing, je heb nu 5/6 maand de tijd gehad!!
Vanmorgen vond ik weer nieuwe berichten op mijn telefoon. Ik heb mijn mening een paar maanden geleden al in de WhatsApp gepost en die ga ik hier niet herhalen. Ik vind het jammer dat het resultaat van deze meet eigenlijk is dat mensen zoals Eline nu een slechte ervaring hebben waardoor ze niet meer willen meedoen aan meets. De meet was gezellig en het was mooi weer, ik had graag gezien dat iedereen had gekregen waarvoor hij was gekomen. Nu heb ik er een beetje vervelend smaakje bij.
Ik heb mijn fotos opnieuw geupload, dit keer met de hoge resolutie fotos er bij. Rechtsonder de slides staat een pijltje omlaag. Als je daar op klikt kun je de grote versie gratis downloaden uit een pop-up. Ik hoop dat jullie daarmee de dag alsnog een beetje goed kunnen maken.
Niks meer van susanne, ania of iris gekregen... Heb nog wel contact met ze gehad maar steeds dezelfde smoes 'ik zal er zo even mee bezig' of 'ik laat ze morgen zien'. Bah, zeg dan gewoon hoe het er echt voor staat in plaats van zo staan te liegen.
Of nog leuker, wel lezen maar gewoon negeren. Maar ondertussen wel als model voor fotomeetings aanmelden (zelfs eentje door mij georganiseerd ). Dan moet er misschien maar op een andere manier gecommuniceerd worden...
Heel erg jammer allemaal, want ik was echt van plan een shoot te boeken bij één van hun.
Iris heeft het privé niet makkelijk en haar laptop is daarbij ook ingestort begin dit jaar. Dat zei geen foto't meer gaat leveren is een feit: ze zijn namelijk met haar laptop verdwenen.
Ania kan ik 8 november eens vragen, dan komt ze naar een meeting van mij.
Susanne.. welke is dat? Wel jammer zo gaat de lol van een meeting er een beetje af..
GoLizz
Geplaatst: 30-10-15 09:55
Susanne harlaaar geloof dat ze suus92 ofzo heet..
En ania heeft geloof ik wel 5 x mijn email gehad om de foto's heen te sturen maar nooit wat gehad..