Voor degenen die graag ook de foto's willen zien die ik gemaakt heb, ze staan nu op mijn Facebookpagina Karens Illusions Photography! Iedereen heeft inmiddels als het goed is de foto's ontvangen!
Ik heb hopelijk dit weekend eindelijk tijd om een topic te maken, en Uitgelicht is weer terug. Zijn er nog fotografen tegen hier die bezwaar hebben om evt. in Uitgelicht te komen, mocht dat gebeuren? Dan weet ik wiens foto's ik wel/niet kan gebruiken voor een topic
Ik heb het echt heel druk gehad en hoop binnen nu en een paar maanden een foto-album van Furia te gaan maken, dan komen er wellicht nog wat pb'tjes aan voor originelen
Jaa zag ook dat Uitgelicht weer terug is! In principe mogen ze niet online zonder logo, maar dt in Uitgelicht is zo klein dat ik daar wel een uitzondering voor maak hoor Dus je mag ze gebruiken Mocht iemand nog ergens touwtjes weggewerkt willen hebben, dit kan wel op verzoek!
Ik heb eigenlijk nog helemaal niet duidelijk gezegd, NOG BEDANKT ALLEMAAL! Er zitten echt práchtige foto's tussen, ben er helemaal blij mee! Ik ga zometeen een topicje maken en als ik weer wat geld heb zal ik het een en ander nabestellen