Aaah dat is inderdaad ook een geschikte parkeerplaats! Maaikemuis, Groningen ben je niet zo snel mocht je alsnog in Roodkerk (Trochreed) zijn hoor, haha.
Mooie parkeerplek inderdaad. Wij spannen daar altijd in als we gaan mennen (wat overigens dit jaar op een laag pitje staat i.v.m. de verhuizing van een poos terug). Batterijen aan het opladen. Geheugenkaartjes even leeg gooien. Hengstenketting in de auto gelegd voor wie hem wil gebruiken. Volgens mij vorm ik 's middags een duo met Ketly, maar het is geen probleem om te wisselen met iemand anders zodat NadjaNadja samen met haar kan fotograferen.
Ik morgen om half 9 pony in de sop met silver shampoo hopen dat hij niet blauw word :p kwart voor 12 wil ik in Oenkerk zijn dus kwart over 11 weg.. drukte!
Dex zojuist even netjes geschoren. Gok er op dat de knotjes van de wedstrijd van vandaag er morgen nog netjes in zitten. Voorkeur bij Dexter voor voorpluk los of gevlochten? Heb nu los, komt tot zijn neusgaten ongeveer.
Ik rij denk ik direct naar de vallei, is dat oké? Is voor mij makkelijker.
Ik gebruik mijn kar trouwens gewoon als opslagruimte als ik hem niet gebruik, heb dus geen auto nodig Als ik Dex ingespannen heb drop ik de overige spullen wel ergens neer
Ketly
Geplaatst: 14-06-14 22:19
Mijn accu's zijn ook vol, kaarten maak ik morgen nog snel even leeg. Heb er zin in!
Dat is goed hoor Fenny! En voor de mensen die aan de verkeerde kant staan, doorlopen naar de vallei is ook goed. Als het goed is is mijn zusje daar ook wel op jullie op te vangen
Vinden de fotografen het dus geen probleem dat Ketly en Nadja samen gaan? Dan plaats ik zo even de definitieve groepssamenstelling
En mijn zusje gaat definitief niet rijden op Mo omdat hij een bult precies langs de singelplek heeft. Als hij zich gedraagt zouden we graag een paar aan de hand werk foto's willen (niet heel spannend, beetje schouder binnen, wijken en travers, maar nog nooit geoefend zonder bakrand) en anders houdt het op