Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
SSDesign schreef:Al dat Weebly gedoe heb ik nog steeds geen zin in, ik ga alles wel uploaden via WeTransfer. Dan kan Marja vast zorgen dat ze bij de juiste eigenaren terecht komen of mij de mailadressen sturen van de eigenaren van de paarden (dan zorg ik zelf dat ze op de juiste plek terecht komen).
SSDesign schreef:Hehe, eindelijk eens tijd om wat uit te zoeken. Alvast van ieder paard een voorproefje
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Al dat Weebly gedoe heb ik nog steeds geen zin in, ik ga alles wel uploaden via WeTransfer. Dan kan Marja vast zorgen dat ze bij de juiste eigenaren terecht komen of mij de mailadressen sturen van de eigenaren van de paarden (dan zorg ik zelf dat ze op de juiste plek terecht komen).
SSDesign schreef:Ik ben er nog steeds niet aan toegekomen. Heb me echt wat verkeken in de hoeveelheid foto's die ik nog had liggen van voor mijn computercrash. Doe echt mijn best om alles zo snel mogelijk af te hebben, maar ik kan niet zo goed beloven wanneer het af is... Zou fijn zijn als iedere dag een aantal uren extra had