Geen idee. Ik ga ervanuit dat ze dat nog wel doen. Als ik morgen om 3u niks heb stuur ik nog een remindertje. Ze hebben wel allemaal de pb's gelezen. weet niet wat dan gebruikelijk is.
Koekeroekus
Geplaatst: 01-04-14 22:28
Ik wil echt niet langer wachten hoor
Haha nee grapje, als ze nog gewoon inleveren komt het vast goed.
Je hebt heel duidelijk een deadline gegeven. Ik denk dat als ze echt heel duidelijk een voorkeur hadden gehad voor bepaalde modellen dat ze dan al wel wat hadden laten horen Denk dat je best morgenavond de uitslag bekend kunt maken.
Ja. Das natuurlijk ook zo. Is de eerste keer dus weet ook niet wat gebruikelijk is. maar ik ga er eigenlijk vanuit dat de stemmen nog wel komen
_l_amanda_l_
Geplaatst: 02-04-14 10:33
ik weet uit ervaring dat je je gewoon aan je "deadline" moet houden, hoe langer je uitstelt, hoe chaotischer het wordt... De meeste mensen komen toch wel een paar keer per week op Bokt, dus kans genoeg om te stemmen. Evenals de datum, niet te lang iedereen z'n voorkeur laten roepen maar gewoon gauw knoop doorhakken werkt meestal het beste..
Haha. De ervaringsdeskundige handig. en ze hebben het sowieso gelezen dus ja. Als ze dan niet doorgeven is gewoon jammer.
_l_amanda_l_
Geplaatst: 02-04-14 10:53
Praat me er niet van, ik heb eens een meeting van iemand overgenomen en toen kon ik er zelf uiteindelijk niet eens bij zijn, niks dan ellende gehad naderhand Dus, duidelijkheid staat voorop!