Dorine92 schreef:Ik ga toch ook afmelden, want mijn prioriteit is trainen voor de wedstrijden en ik sleep vera al zo veel overal heen
Erg jammer, dat dit nog zo kort voor de meeting moet.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Cchanny schreef:Dorine92 schreef:Ik ga toch ook afmelden, want mijn prioriteit is trainen voor de wedstrijden en ik sleep vera al zo veel overal heen
Erg jammer, dat dit nog zo kort voor de meeting moet.![]()
_Margarita_ schreef:Als alles in 1 is, hoe laat gaat het dan worden? Ik heb namelijk nachtdienst. Of ik ga direct Door en het is om 10 uur. Of dan pas rond 13 uur. Want als het bijvoorbeeld 11 uur is, is voor mij geen doen. Van 1 uurtje slaap wordt je erg brak...
Leo schreef:Ik zal nog even hier toelichten waarom ik me heb afgemeld als fotograaf; ik heb het de laatste tijd ontzettend druk met werk (eigen bedrijf), privé en ook staan er diverse (betaalde) fotoshoots op het programma die qua bewerkingen sowieso voor gaan. Ik besteed veel tijd aan het selecteren en nabewerken en in meetings gaat dus ook veel tijd zitten. Niet erg want ik vind het onwijs leuk! Maar ik vind het niet eerlijk tegenover de modellen om er te lang over te doen. dat in combinatie met falend time-management van mijn kant maakt dat ik beter kan afhaken. Hopelijk is een andere fotograaf content met mijn plekje!En ik hoop dat jullie een toffe meeting hebben! Ik blijf volgen voor de resultaten!
hamsterfan schreef:Lara mijn vader heeft vandaag gebeld en hij gaat gezellig met me mee zondagMaar bedankt voor je aanbod!
Jammer van al die afmeldingen.. Misschien kan ik nog een oproepje doen?
hamsterfan schreef:Gewoon het 'oude' schema?
Vroeg op, 8 uur gaat de wekker en om half 9 dan al de deur uit haha.
Edit; Wat is het precieze adres ook alweer? Heb daar vast over heen gelezen