Vervolg fotomeeting voor mensen met een beperking ~ 24 Aug.

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

hannahaapje

Re: Vervolg op fotomeeting voor mensen met een beperking. 4 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-14 23:40

Succes! Wat goed dat het beter gaat met je teen. Ik hoop dat je een fijne verjaardag hebt gehad en die van t weekend lekker verder viert ^^ Fotomeeting is morgen over een maandje al! Ik ben al aan het bedenken hoe de knol op de foto moet, want de vorige keer toen de fotografen het vroegen stond ik even met me mond vol tanden haha (dit is een uitdrukking).

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-14 08:03

Leuk dat je weer paard rijd Nathalie!

Ik heb een hele leuke verjaardag gehad Hannah, en het was heerlijk weer. :D

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-14 13:33

De laatste tijd alleen maar vervelende mededelingen van mijn kant, en dit is dan misschien nog wel de meest vervelende..

Afgelopen woensdag heb ik een ongeluk gehad met de scooter en daar oa. een hersenschudding bij opgelopen. Ik heb dit heel erg onderschat de eerste dag doordat ik totaal in shock was, maar ik heb de afgelopen dagen 24 uur per dag hoofdpijn gehad en last van duizeligheid, misselijkheid en vermoeidheid.

Ik had gehoopt dat ik me na het weekend alweer een stuk beter zou voelen en dus alles weer rustig op kon gaan pakken, maar helaas zit het me nog niet echt mee.. Doordat ik na een uurtje alleen al zitten helemaal op ben gaat een meeting over drie weken mij gewoonweg niet lukken, helaas.

Omdat ik er ontzettend van baal is mijn voorstel om de meeting een aantal weken te verplaatsen, maar mocht iemand zeggen "Ik ga het regelen" heb ik daar ook geen bezwaar tegen, mij gaat het alleen gewoon niet lukken in deze situatie.

nathalie_v

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 13:58

.
Laatst bijgewerkt door nathalie_v op 07-04-22 22:19, in het totaal 1 keer bewerkt

judith_irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 14:24

Dan verplaatsen we hem toch?
Heel veel beterschap iig.

Heel eerlijk gezegd komt mij dat ook wel goed uit, aangezien het met mijn hernia ook nog niet echt veel beter gaat.

21/22 juni zou voor mij kunnen.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-14 15:10

Op 22 juni is mijn vader jarig, maar hij viert het nooit dus dat zou op zich ook kunnen. De 21e kan ik uit mijn hoofd ook!

Het zit inderdaad even niet mee, ik baal er flink van omdat ik zo'n zin in de meeting had..

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 15:12

Je kunt altijd 's avonds langsgaan toch? :) Of je spreekt af om uit eten te gaan in dat restaurant wat daar in de buurt was ^^

Woehoe, dan hoef ik toch geen gamedagje te missen :D (4 mei zou iets zijn waar ik wel graag heen wilde, maar dit was eerst dus ik heb afgezegd. Nu kan ik alsnog gaan *\o/* )

Ik heb wel een tentamen de dag erna geloof ik, maar ik ga toch niet pas die dag beginnen met leren ;) Komt goed!

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-14 15:19

Magrathea schreef:
Je kunt altijd 's avonds langsgaan toch? :) Of je spreekt af om uit eten te gaan in dat restaurant wat daar in de buurt was ^^

Woehoe, dan hoef ik toch geen gamedagje te missen :D (4 mei zou iets zijn waar ik wel graag heen wilde, maar dit was eerst dus ik heb afgezegd. Nu kan ik alsnog gaan *\o/* )

Ik heb wel een tentamen de dag erna geloof ik, maar ik ga toch niet pas die dag beginnen met leren ;) Komt goed!

Ik woon nog thuis hoor, dus ik zie hem sowieso wel! :) Hij gaat misschien zelfs wel mee kijken dus dat komt helemaal goed.

Mooi dat je nu wel naar de gamemiddag kan!

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 16:01

Haha en zo kwam alles goed :D

Kunnen we taart gaan eten voor je vaders verjaardag, woehoe. nom :D

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 16:02

Heeel erg vervelend! Ik zou hem alleen wel liever dan hebben... Heb deze dag nu al vrij gehouden... En al het een en ander afgewezen voor die dag en die hebben nu allemaal al wat anders.

Ik vrees ook dat als het verplaatst moet worden ik niet kan want zit aardig vol komende maanden.

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 17:46

XxJustinexX schreef:
Heeel erg vervelend! Ik zou hem alleen wel liever dan hebben... Heb deze dag nu al vrij gehouden... En al het een en ander afgewezen voor die dag en die hebben nu allemaal al wat anders.

Ik vrees ook dat als het verplaatst moet worden ik niet kan want zit aardig vol komende maanden.

Hier hetzelfde, ik heb 8 mensen afgewezen heb t vrij gehouden. Als t verplaatst wordt dan kan ik er voor de 2de keer niet bij zijn

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-14 17:56

Helaas, maar ik heb er ook niet voor gekozen een hersenschudding te krijgen.. Dat had ik ook niet gepland. Jammer dat jullie bij de verplaatsing niet mee kunnen.

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 17:58

als ik maandag goed nieuws krijg dan wil ik de meeting wel over nemen;)

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-14 18:41

Okee, we wachten gewoon af en dan doen we wel meeste stemmen gelden.

Verplaatsen: 6.
Houden op 4 mei: 3.

Mijn tante was hier toevallig net even en zij gaat enkel mee als ik ook mee kan gaf zij aan. Voor de andere twee modellen die ik heb geregeld geld hetzelfde omdat zij verder niet op Bokt zitten..

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 18:44

Misschien kun je degenen die niet konden ook even een PB'tje doen, kijken of ze alsnog kunnen?

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-14 18:52

Dat laat ik dan even aan degene over die het eventueel overneemt. Ik mag zo min mogelijk op de laptop en m'n telefoon dus ik check bokt zo af en toe even en dat is het.

Voor degene die juni beter uitkomt wil ik wel een meeting gaan regelen, omdat ik het de vorige keer ook zo leuk vond en het graag nog eens mee wil maken. We hebben dan in ieder geval 5 modellen die dan kunnen/willen.

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 19:07

_Cowgirl schreef:
Helaas, maar ik heb er ook niet voor gekozen een hersenschudding te krijgen.. Dat had ik ook niet gepland. Jammer dat jullie bij de verplaatsing niet mee kunnen.

Joh, je doet net alsof ik je aanval.
Ik kijk er gewoon naar uit en zou het zeer jammer vinden niet meer mee te kunnen. Maar zoals het er nu uitziet kan ik dus wat anders plannen aangezien je hem zoals het op mijn overkomt erg graag wil verplaatsen, wat ook heel begrijpelijk is.

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 19:08

Als je m wilt verplaatsten welke datuk wil je dan ?? Dan kan ik nog mensen regelen voor die dag namelijk zodat ik niet voor niets heb vrijgehouden.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-14 19:43

Het was niet alleen op jou gericht. Vond jullie posts nogal overkomen alsof ik er iets aan kan doen dat jullie dingen af moeten hebben zeggen. Buiten het feit dat je daar nog altijd zelf voor kiest stond een scooter ongeluk voor mij niet op de planning.

Ik zou het zelf graag verplaatsen gezien ik er erg naar uit keek en er zelf ook graag bij zou zijn en dit zou 4 mei ook niet gaan lukken, mocht iemand anders het overnemen.

Het word dan sowieso eind juni, het weekend van 21/22 werd hier geroepen. Dan zou ik ook kunnen en verwacht ik al weer een stuk fitter te zijn.

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 19:45

Oke ik schrap dan 4 mei van de kalender plan ik die anders vol. En als er een nieuwe datum is hoor ik het wel.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-14 19:49

Helemaal goed.

Suggesties voor data mogen doorkomen, laten we vanaf 1 juni afspreken zodat het niet nog eens verplaatst hoeft te worden.

We hebben tot nu toe aan suggesties:
21 juni.
22 juni.

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 19:50

De 22 kan ik niet de 21ste moet ik voor kijken dacht dat ik wedstijden had staan
Laatst bijgewerkt door SternPhoto op 13-04-14 20:06, in het totaal 1 keer bewerkt

Magrathea

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 19:53

Mij maakt 't niet uit :) Al is een zondag misschien makkelijker ivm mijn baan die ik misschien heb binnenkort. :D

Duality

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-04-14 20:02

_Cowgirl schreef:
Het was niet alleen op jou gericht. Vond jullie posts nogal overkomen alsof ik er iets aan kan doen dat jullie dingen af moeten hebben zeggen. Buiten het feit dat je daar nog altijd zelf voor kiest stond een scooter ongeluk voor mij niet op de planning.

Ik zou het zelf graag verplaatsen gezien ik er erg naar uit keek en er zelf ook graag bij zou zijn en dit zou 4 mei ook niet gaan lukken, mocht iemand anders het overnemen.

Het word dan sowieso eind juni, het weekend van 21/22 werd hier geroepen. Dan zou ik ook kunnen en verwacht ik al weer een stuk fitter te zijn.

Je hoort mij nik van dat zeggen dus een beetje bevooroordeeld als ik eerlijk mag zijn. Natuurlijk kan jij er niks aan doen en kies je er zelf niet voor, alleen je moet ook begrijpen dat mensen die hier ook naar uitkeken het ook niet heel erg leuk vinden dat het ineens verplaats moet worden

Ik had er erg naar uitgekeken en vind het dan ook heel jammer, dat weekend wat je nu noemt kan ik zowieso niet dus kan je me schrappen van de lijst. Dit was echt iets waar ik naar uit keek en me super leek om te doen, erg jammer.

Eunomia

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-04-14 20:32

XxJustinexX schreef:
_Cowgirl schreef:

Je hoort mij nik van dat zeggen dus een beetje bevooroordeeld als ik eerlijk mag zijn. Natuurlijk kan jij er niks aan doen en kies je er zelf niet voor, alleen je moet ook begrijpen dat mensen die hier ook naar uitkeken het ook niet heel erg leuk vinden dat het ineens verplaats moet worden

Ik had er erg naar uitgekeken en vind het dan ook heel jammer, dat weekend wat je nu noemt kan ik zowieso niet dus kan je me schrappen van de lijst. Dit was echt iets waar ik naar uit keek en me super leek om te doen, erg jammer.

Beetje jammer dat je zo reageert en tegelijkertijd niet aanbiedt de meeting over te nemen, maar ik kan mijn aandacht beter aan de leuke dingen die een meeting met zich meebrengt besteden.

Zodra de datum bekend is zal ik gaan kijken wie er dan nog kunnen en jou van de lijst halen.