Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Magrathea schreef:Je kunt altijd 's avonds langsgaan toch?Of je spreekt af om uit eten te gaan in dat restaurant wat daar in de buurt was ^^
Woehoe, dan hoef ik toch geen gamedagje te missen(4 mei zou iets zijn waar ik wel graag heen wilde, maar dit was eerst dus ik heb afgezegd. Nu kan ik alsnog gaan
)
Ik heb wel een tentamen de dag erna geloof ik, maar ik ga toch niet pas die dag beginnen met lerenKomt goed!
XxJustinexX schreef:Heeel erg vervelend! Ik zou hem alleen wel liever dan hebben... Heb deze dag nu al vrij gehouden... En al het een en ander afgewezen voor die dag en die hebben nu allemaal al wat anders.
Ik vrees ook dat als het verplaatst moet worden ik niet kan want zit aardig vol komende maanden.
_Cowgirl schreef:Helaas, maar ik heb er ook niet voor gekozen een hersenschudding te krijgen.. Dat had ik ook niet gepland. Jammer dat jullie bij de verplaatsing niet mee kunnen.
_Cowgirl schreef:Het was niet alleen op jou gericht. Vond jullie posts nogal overkomen alsof ik er iets aan kan doen dat jullie dingen af moeten hebben zeggen. Buiten het feit dat je daar nog altijd zelf voor kiest stond een scooter ongeluk voor mij niet op de planning.
Ik zou het zelf graag verplaatsen gezien ik er erg naar uit keek en er zelf ook graag bij zou zijn en dit zou 4 mei ook niet gaan lukken, mocht iemand anders het overnemen.
Het word dan sowieso eind juni, het weekend van 21/22 werd hier geroepen. Dan zou ik ook kunnen en verwacht ik al weer een stuk fitter te zijn.
XxJustinexX schreef:_Cowgirl schreef:Het was niet alleen op jou gericht. Vond jullie posts nogal overkomen alsof ik er iets aan kan doen dat jullie dingen af moeten hebben zeggen. Buiten het feit dat je daar nog altijd zelf voor kiest stond een scooter ongeluk voor mij niet op de planning.
Ik zou het zelf graag verplaatsen gezien ik er erg naar uit keek en er zelf ook graag bij zou zijn en dit zou 4 mei ook niet gaan lukken, mocht iemand anders het overnemen.
Het word dan sowieso eind juni, het weekend van 21/22 werd hier geroepen. Dan zou ik ook kunnen en verwacht ik al weer een stuk fitter te zijn.
Je hoort mij nik van dat zeggen dus een beetje bevooroordeeld als ik eerlijk mag zijn. Natuurlijk kan jij er niks aan doen en kies je er zelf niet voor, alleen je moet ook begrijpen dat mensen die hier ook naar uitkeken het ook niet heel erg leuk vinden dat het ineens verplaats moet worden
Ik had er erg naar uitgekeken en vind het dan ook heel jammer, dat weekend wat je nu noemt kan ik zowieso niet dus kan je me schrappen van de lijst. Dit was echt iets waar ik naar uit keek en me super leek om te doen, erg jammer.