Op die manier. Maar had het paard dat ze mee zou nemen dan onverwachts een veulen gekregen?
Kimley
Geplaatst: 12-04-14 21:19
heleenxx schreef:
Op die manier. Maar had het paard dat ze mee zou nemen dan onverwachts een veulen gekregen?
Nee ze zou 2 hengsten meenemen, 1 stond bij hun op stal en de andere ergens anders.. maar doordat het veulen ineens geboren werd kon ze niet en binq nog ophalen en optijd komen Dus had ze overlegd of ze dan in plaats daarvoor haar merrie mee mocht nemen.
De eerste foto!! Nog van Shine ook :-D Prachtig. Mijn bruine paardje heet Shenna (Joy van 't Pietershof) (uitspraak is het zelfde).
Heb zojuist de fotografen die FB hebben, geliked/toegevoegd. Als ik iemand nog niet heb geliked, pb me even.
Het verhaal van Binq op een andere stal en de verrassing van het veulen vanmorgen vroeg klopt. Alhoewel verrassing, ze liep al een week over tijd, dus ik zat al dagen te staren naar die buik... Alles stress vanmorgen met nageboorte enzo . Het was of 1 paard minder of snel 1 andere meenemen en het is dat laatste geworden. Voor iets anders was geen tijd meer geweest. Met Binq zou ik minstens een uur te laat gekomen zijn.. Ik hoop met Binq een andere keer nog eens ergens foto's te maken.
Zal eens kijken of ik een foto van het veulen hier kan plaatsen, het is een dochter van Shine, in de kleur zilver grullo bont (met aalstreep en blesje). Ik ben in de wolken...
Ik ben benieuwd naar iedereens foto's! Kan helaas nog niet aan mijn eigen beginnen maar mijn vingers jeuken al! Ik ben woensdag 1 dag thuis en dan zal ik voor elk model 1 of 2 foto's proberen te plaatsen, de rest komt vanaf de maandag erna.
Pietershof
Geplaatst: 13-04-14 14:29
Geduld is een schone zaak... Maar ben wel vreselijk nieuwsgierig naar de foto's. Voor mij was het een geslaagde meeting. De allereerste keer maar zeker vatbaar voor een herhaling. Goed georganiseerd, fotografen met leuke ideeen, gezellige paardenliefhebbers ontmoet.
Hieronder, als het gelukt is, een foto van het veulentje. Het is dus een dochter van Shine en moeder is grullo van kleur. (Heb link van fb gekopieerd dus ben benieuwd of ie het doet...)
Als jullie ze graag eens op de foto willen zetten dan moeten we maar even kijken of we dat een keer kunnen plannen Jullie zijn altijd welkom. Lijkt mij geweldig! Anders hoor ik graag wanneer er in de kop van Noord Holland weer een meeting is. Remember me, dan geef ik Binq in ieder geval nog een keer op.