Benieuwd in welke groep ik zit. En mocht er iemand mee willen rijden : Ik kom vanuit Baarn (vlakbij het station) dus laat maar weten!
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Arcodavella schreef:Okee, ik kan me officieel bevestigen!![]()
Ik had me opgegeven om in stijl te gaan (à la strijder oid), nu heb ik een heel gaaf (vind ik dan) boogschutterspak gemaakt die ik eventueel wel mee kan nemen/aan kan doen. Het bestaat uit een tuniek, overlaarzen, een hele stoere cape met embleem, een band voor om mijn hoofd en een zelfgemaakte boog met twee pijlen. Ik zal even een keer een foto oploaden van de hele outfit voor het beeld. Nu mijn vraag dus of jullie dit leuk vinden? Het hangt natuurlijk van de foto af, maar als je het zo hoort. Als jullie nog suggesties hebben hoor ik het graag.
Ook heb ik een klein probleempje wat betreft zadel. Ik heb niet echt een westernachtigzadel, alleen spring en dressuur. Mischien dat mijn cape en tuniek dat wel iets overlappen, waardoor het minder zichtbaar is, maar het is wel iets minder leuk denk ik. Zonder zadel is een mogelijkheid, maar dan alleen standfoto's, geen rijfoto's.
Ik hoor het wel! En de foto volgt nog!
kitlover schreef:Arcodavella schreef:Okee, ik kan me officieel bevestigen!![]()
Ik had me opgegeven om in stijl te gaan (à la strijder oid), nu heb ik een heel gaaf (vind ik dan) boogschutterspak gemaakt die ik eventueel wel mee kan nemen/aan kan doen. Het bestaat uit een tuniek, overlaarzen, een hele stoere cape met embleem, een band voor om mijn hoofd en een zelfgemaakte boog met twee pijlen. Ik zal even een keer een foto oploaden van de hele outfit voor het beeld. Nu mijn vraag dus of jullie dit leuk vinden? Het hangt natuurlijk van de foto af, maar als je het zo hoort. Als jullie nog suggesties hebben hoor ik het graag.
Ook heb ik een klein probleempje wat betreft zadel. Ik heb niet echt een westernachtigzadel, alleen spring en dressuur. Mischien dat mijn cape en tuniek dat wel iets overlappen, waardoor het minder zichtbaar is, maar het is wel iets minder leuk denk ik. Zonder zadel is een mogelijkheid, maar dan alleen standfoto's, geen rijfoto's.
Ik hoor het wel! En de foto volgt nog!
hoegroot is je paard en welk soort boom heb je?
we kunnen een ruil doen![]()
zulke cape's vind ik geweldig, ik wilde dit weekend naar de elf fair om er een te halen. helaas is er wat tussen gekomen
Arcodavella schreef:Ooh, wat tof zou dat zijn! Is die van jou breed gebouwd? Of juist smal? En is het een kort zadel? Die van mij heeft best een korte rug en voor dat kleine stukje wil ik haar toch wel graag een beetje een passend zadel op leggen.
Die boomloze is ook nog een optie, inderdaad! Heeft ie beugels?
En jij hebt dus een dressuur of springzadel nodig? Die heb ik dan wel in de aanbieding