Heeft iedereen de mails van mij gehad ? Dan weet ik dat ik klaar ben. Nog geen tijd gehad om alles nogmaals te bekijken voor extra foto's. Ohja was ik vergeten te melden in de mails. Iedereen die op de shoot was krijgt 10% korting op een fotoshoot
Ik heb de fotos van elise en elvira ontvangen via de mail! De rest houd het nog even spannend.. Evelien, kijk maar wanneer je er aan toe komt, sommige dingen gaan voor!
van iedereen, behalve kiki, heb ik de prachtige foto's ontvangen. na het weekend (dit weekend polocrosse toernooi) ga ik kijken welke foto's ik wil bestellen. maar de keuze zal zoooooo moeilijk zijn! evelien, success! groetjes
Daantje_1996
Geplaatst: 20-06-14 17:23
Ik moet ze nu ook nog alleen van Kiki krijgen Ik dacht eerst dat ik die van Elise ook nog niet had, maar die bleek in de map 'ongewenst' terecht te zijn gekomen, nou ik noem dat niet bepaald een ongewenst mailtje haha
Heb alleen een 'probleem' er is iets mis gegaan tijdens het wegwerken van touwtjes/halsters e.d. waar door ik losgooi/longeer foto's kwijt ben van Gaya, Apollo, Cimarron en Madoff. Ik vind het echt heel vervelend en ga zeker proberen de foto's terug te krijgen maar wilde jullie daar niet langer op laten wachten dus voor iedereen zo een mailtje met 5 foto's. Sorry!