xD haha, echt? Zien! Wijnkistje is idd ook een goed idee, als je een beetje een "oude" look hebt is wel gaaf ja! Ben dat ding nu zelf aan het fabrieken met leer en stof erop, vond nog een leeg (poedersuikerbusje
) cilindervormpje wat nu op de voorkant zit, met een stukje stofzuiger voor de aansluiting haha
Maar er moet nog een heleboel aan gebeuren, ik ben eigenlijk zonder echt ontwerp begonnen dus gaandeweg verandert ie steeds, ik heb geen idee waarmee ik straks eindig
Voor de slang die aan het wapen zit, heb ik de slang van een waterpijp, die was al grijs met zilver en is iets dunner; past 'ie precies in het gat van het wapen! (tuinslang-gat) Zal even een fotootje maken 
Hier de hele set (alles is nog los, maar voor het idee)

Dat losliggende donkere stukje is het beginstuk van de waterpijp, had ik losgehaald om te kunnen schuren en schilderen, is nu ook oud-goud (echt heel gaaf geworden
) maar vind hem eigenlijk te mooi om zo weg te stoppen, dus ga 'm ergens anders in verwerken.. De gouden band op de tank is de achterkant van een lapje leer, met dezelfde verf geschilderd en dat werkt supergoed! Daar ga ik nog iet sierlijks insnijden, tenminste, dat is het "plan".. Wil er nog iets met glazen potjes of flesjes aan maken, iets wat er wat futuristischer uitziet
) Moet er nog even over nadenken.
Het geweer zelf wil ik misschien donkerrood/koperkleurig spuiten, heb een spuitbus gekocht (maar eerdere ervaring met spuitbussen zegt me dat die verf wel eens door plastic heen kan bijten, dus eerst proefstukjes spuiten
) dus hij krijgt nog wel een kleurtje! Is grotendeels tape en andersoortig plastic (waaronder een oude zonnekap van een lens, en dus die stofzuigerslang)
De rugtank zelf:

En de 3 wapens bij elkaar, zodat je een beetje een idee krijgt van de grootte (de middelste is echt enorm geworden haha, maar het mag best een beetje extreem vond ik 

Vind hem al best gaaf worden! bijna jammer dat ik als fotograaf ga, haha!
Dat zwarte tape wat ik gebruik, kan ik best goed schilderen, de goudverf blijft er aardig goed op zitten
Ga het -als alles klaar is- nog een keertje lakken als geheel, voor de zekerheid. Dan op naar het volgende projectje.. En ik vond nog twee oude western stijgbeugels, die ik wil gaan pimpen
Weet nog niet precies hoe, maar verzin wel wat!
Heb ook deze oude gevonden, is een metalen achterplaat van ong. 30cm, die ga ik samen met nobje/Maris tot een borsttuig voor haar zwarte schoonheid omtoveren