Nien erg mooi rooster! heb er heel veel zin in!
Brechtje: Ja, ik hoop dat yf nu wat beter kijkt ( ben al aan het oefenen met mooi staan

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MelisWess schreef:Mijn paard was ik de dag van te voren zodat hij mooie witte manen en staart heeft.. verder heeft die wel een wintervachtje wat hem wel egt een ontzettend schattig beertje maakt.
Ik zou ook graag een mooie gallops foto willen (voor de fotografen denk ik ook leuk actie foto's?) weet daar wel een mooi plekje voor, ergens naast de bult is dat.
Verder heb ik geen mooi halster.. gebruik ik nooitDus als iemand een hengstenketting + mooi halster heeft voor mij te leen?
![]()
Heb alleen van die simple dingen die ik zo heeeel af en toe gebruik
![]()
Hoofdstel etc wel.
ninalovenina schreef:Hey allemaal,
Dit is nu het rooster
De ochtend groep begint om 11.00 met de portretfoto's, Na de portret foto's zit een pauze om je paard op te zadelen en evt losrijden, de fotografen hebben dan even pauze.
Dan beginnen om 12.00 de Rij foto's, zoals je ziet rijd iedereen in totaal 20 minuten, de modellen beginnen bij groep 1, je rijd 10 minuten en dan wissel je gelijk door naar de volgende fotografen groep 2.
Iedereen graag ongeveer kwart voor 11 aanwezig achter de bult (aan de kant waar je op kunt lopen).
De middag groep begint om 13.15 met de portretfoto's, Na de portret foto's zit een pauze om je paard op te zadelen en evt losrijden, de fotografen hebben dan even pauze.
Dan beginnen om 14.15 de Rij foto's, zoals je ziet rijd iedereen in totaal 20 minuten, de modellen beginnen bij groep 1, je rijd 10 minuten en dan wissel je gelijk door naar de volgende fotografen groep 2.
Iedereen graag ongeveer 1 uur aanwezig achter de bult (aan de kant waar je op kunt lopen).
Rooster:
[ Afbeelding ]
LET OP! DE FOTOGRAFEN GROEPEN ZIJN VERANDERT IN DE OCHTEND EN MIDDAG GROEPENIk dacht dat jullie het ook wel leuk zouden vinden als je in verschillende groepen zit?
Als er nog vragen zijn hoor ik het wel!
Iedereen mee eens zo?
Ook zal ik ervoor zorgen dat iedereen 22 feb een uitgeprint rooster krijgt !
elmo_browny schreef:Ik moet wel even melden dat het voor mij onder voorbehoud is. Ik loop momenteel met knieklachten en kan niet veel. (door mijn knieën gaan is al te veel) Maandag moet ik naar de huisarts en weet ik meer
Kimmetjee04 schreef:elmo_browny schreef:Ik moet wel even melden dat het voor mij onder voorbehoud is. Ik loop momenteel met knieklachten en kan niet veel. (door mijn knieën gaan is al te veel) Maandag moet ik naar de huisarts en weet ik meer
zoals ik had aangegeven ik ook, weet niet zeker of ik kan, maar dat laat ik dan nog weten
elmo_browny schreef:ninalovenina schreef:Hey allemaal,
Dit is nu het rooster
De ochtend groep begint om 11.00 met de portretfoto's, Na de portret foto's zit een pauze om je paard op te zadelen en evt losrijden, de fotografen hebben dan even pauze.
Dan beginnen om 12.00 de Rij foto's, zoals je ziet rijd iedereen in totaal 20 minuten, de modellen beginnen bij groep 1, je rijd 10 minuten en dan wissel je gelijk door naar de volgende fotografen groep 2.
Iedereen graag ongeveer kwart voor 11 aanwezig achter de bult (aan de kant waar je op kunt lopen).
De middag groep begint om 13.15 met de portretfoto's, Na de portret foto's zit een pauze om je paard op te zadelen en evt losrijden, de fotografen hebben dan even pauze.
Dan beginnen om 14.15 de Rij foto's, zoals je ziet rijd iedereen in totaal 20 minuten, de modellen beginnen bij groep 1, je rijd 10 minuten en dan wissel je gelijk door naar de volgende fotografen groep 2.
Iedereen graag ongeveer 1 uur aanwezig achter de bult (aan de kant waar je op kunt lopen).
Rooster:
[ Afbeelding ]
LET OP! DE FOTOGRAFEN GROEPEN ZIJN VERANDERT IN DE OCHTEND EN MIDDAG GROEPENIk dacht dat jullie het ook wel leuk zouden vinden als je in verschillende groepen zit?
Als er nog vragen zijn hoor ik het wel!
Iedereen mee eens zo?
Ook zal ik ervoor zorgen dat iedereen 22 feb een uitgeprint rooster krijgt !
Leuk!
Alleen sta ik bij de ochtend niet ingedeeld in een groep bij de fotografen :p
ninalovenina schreef:elmo_browny schreef:Ik moet wel even melden dat het voor mij onder voorbehoud is. Ik loop momenteel met knieklachten en kan niet veel. (door mijn knieën gaan is al te veel) Maandag moet ik naar de huisarts en weet ik meer
Ooh balen ! Beterschap, zou jammer zijn als j niet mee kan gaan
Brechtje_A schreef:Kimmetjee04 schreef:
zoals ik had aangegeven ik ook, weet niet zeker of ik kan, maar dat laat ik dan nog weten
Wanneer weet je het? Het is namelijk al over 2 weken
Kimmetjee04 schreef:Brechtje_A schreef:
Wanneer weet je het? Het is namelijk al over 2 weken
maakt dat uit dan? ik zit samen in de groep met Evi die het eventueel niet erg vind om alleen te fotograferen.
Het ligt eraan of ik moet werken en ik heb ook wedstrijd dat weekend, dus weet het wss pas die week zelf