En er kan dus ook nog een fotograaf mee als ik het juist zie.
Ik vind trouwens ook beide paarden van amable echt knapperds, maar als ik moet kiezen, dan de PRE

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Amber27 schreef:Oh wat superjammer dit, maar ik had nooit verwacht dat ik erbij zat en nu moet ik werken zondagnu moet ik Victory ook afmelden helaas. Bij ons op stal staan ook nog wat meiden met leuke paardjes en een goede vriendin van mij heeft ook nog een leukerd staan die te koop staat. Zal het eens vragen of ze het iets vindt
sMieke schreef:Fotomeeting Paarden
Waar: Regte Heide, Goirle
Datum: Zondag 16 Maart
6 fotografen en 6 modellen (of 8/8)
Graag tijdig afmelden!
Fotografen:
1. Smieke / Maaike / website
2. Hanna_94 / Joyce / Website
3. Annepanne92 / Anne / Website
4. Leverage / Kim / Website
5. Aurelia ovb vervoer vanuit tilburg met Smieke of vriend? / website
6. Jokari / Joke / website
7. Joyce
bonusfotograaf --> Lieke123 / website
Modellen:
1. willem
2. Aron
3. Sonja
4. Jinera
5. Edice
6. Amable - Llevado
7. Amable- Jauke
8.
[ Afbeelding ]
Leverage schreef:Mijn voorkeur gaat uit naar 6, maar 8 is ook primaDan 4/4?
Mijn idee is om met het OV naar Goirle te gaan (tenzij ik met iemand mee kan liften vanaf Beers), mocht ik met de bus komen kan iemand me dan bij de bushalte op pikken?Is er iemand die mij op de terug weg kan droppen bij de Beekse Bergen?
Dit kan me namelijk een hoop omreizen schelen in de terugweg.
zilverkenny schreef:Ik heb nog nooit meegedaan aan een fotomeeting, dus zou iemand me misschien kunnen vertellen hoe dat zit qua kosten bijvoorbeeld (eventueel via pb als zoiets niet openbaar besproken kan worden).
Ik kan namelijk niet rijden op mijn paard (heeft last van zijn mond, de tandarts komt woensdag), en ik heb hem ook pas net dus ben nog nooit het terrein met hem af geweest. Moet dan dus even kijken of ik het dat waard vind of beter kan wachten op een andere meeting wanneer ik dus wel kan rijden.