Nee ik weet het maja als ik niks anders zou hebben..
Maar ik heb op marktplaats dus 4 jurken gevonden. Ik denk dat ik de laatste het leukst vind.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
MadelonSunny schreef:Heb ik gekeken maar daar ben ik idd ook bang voor en ik snap vrij weinig van dat shipping dus ik hou het wel bij nederlands
Nee ik weet het maja als ik niks anders zou hebben..
Maar ik heb op marktplaats dus 4 jurken gevonden. Ik denk dat ik de laatste het leukst vind.
xTammyy schreef:Ik heb laatst gereageerd met mijn plan, weet niet wat ik dan nog meer moet reageren?
Ik zit er alleen mee dat flame nog in zijn wintervacht zit en ik het jammer zou vinden als hij dat dan nog steeds heeft. Dan wil ik heb namelijk niet wassen met die dikke vacht..
sMieke schreef:jahoor ik ben ook nog in de running maar het is lammertijd (betekend om 4 uur ochtend op en om 21 uur terug van het werk) moodboard had ik al een beetje gemaakt. ik zoek de link zo weer even op
xTammyy schreef:Zal het gelijk even invullen voor mij:
Eigen outfit:
Geruite blouse, spijkerbroek, western laarzen + western sporen. Hopelijk kan ik nog ergens een mooie hoed regelen en dan is mijn outfit wel af denk ikMoet alleen nog bedenken wat ik met mijn haar ga doen..
Qua make up ga ik niet teveel toevoegen aanmezelf, want volgens mij heeft een cowgirl niet absurt veel make up op![]()
[***]:
Western hoofdstel en zadel, of dat bitloos gaat zijn weet ik nog niet zeker. Als het weer het toelaat wil ik hem flink wassen, want dat is wel nodig! Zonder zadel is ook nog een optie, maar is de keuze voor de fotografen. Aangezien hij ook wat leuke kunsten kan kunnen we die dag zelf even zien waar hij zin in heeft
xTammyy schreef:xTammyy schreef:Zal het gelijk even invullen voor mij:
Eigen outfit:
Geruite blouse, spijkerbroek, western laarzen + western sporen. Hopelijk kan ik nog ergens een mooie hoed regelen en dan is mijn outfit wel af denk ikMoet alleen nog bedenken wat ik met mijn haar ga doen..
Qua make up ga ik niet teveel toevoegen aanmezelf, want volgens mij heeft een cowgirl niet absurt veel make up op![]()
Flame:
Western hoofdstel en zadel, of dat bitloos gaat zijn weet ik nog niet zeker. Als het weer het toelaat wil ik hem flink wassen, want dat is wel nodig! Zonder zadel is ook nog een optie, maar is de keuze voor de fotografen. Aangezien hij ook wat leuke kunsten kan kunnen we die dag zelf even zien waar hij zin in heeft
Dit had ik gepost.
Flame is nog erg geel helaas en dat gaat er niet zo maar uit. En aangezien t voor de fotografen ook goed materiaal moet zijn (das toch t leukst haha) wil ik alleen mee als ik m echt schoon kan krijgen. Ik geef ons tot zaterdag de tijd om z'n wintervacht weg te krijgen oke? Anders kan iemand anders mee
MadelonSunny schreef:Ja snap ik maar een half uurtje losgooifoto's zou er misschien wel bij kunnen.![]()
Ja zou kunnen maar ik doe Sun een neckrope om en dan kan ze gewoon los staan. Op de foto's in m'n avatar staat ze ook los. Alleen dan met touwhalster. Neckrope is een leuke aankleding en handig want dan kan ik altijd naar de neckrope grijpen mocht ze denken dat ze weg moet lopenIn een paddock gaat ze echt gelijk uit der dak denk ik
Dat heeft ze echt gelijk door. Maar ik kijk nog wel even wat we doen
MadelonSunny schreef:Het hoeft van mij ook niet hoor. Ik heb zat foto's van Sunny los. Maar Sunny wordt er altijd zo blij en enthousiast van. Is misschien voor de fotografen wel leuk om een wild indianenpaard op de foto te hebben