[BESLOTEN] Fotomeeting honden Harderbos/strand, zondag 2 maa

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Fotomeeting honden omgeving Lelystad/Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 22:33

ja haha als het goed is ben ik gewoon fotograaf en kan ik Ania meenemen, vandaar pb ik haar even voor overleg. :-) Suus is dus model dus heeft andere tijden

Mendyh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-14 22:42

Ik snap hem! Dankjewel! :)

Mendyh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-14 23:18

Mendyh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-14 23:19

Afbeelding

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 23:22

Mjetterd en suus zijn beide modellen? Of kunnen die honden niet bij elkaar (oplossing terug of heenweg suus) heel duidelijk gedaan, nu moet je slapen hoor mendyh

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-14 23:26

Mooi overzichtelijk schema!

pimaude schreef:
Mjetterd en suus zijn beide modellen? Of kunnen die honden niet bij elkaar (oplossing terug of heenweg suus) heel duidelijk gedaan, nu moet je slapen hoor mendyh

Ik kan wel iemand meenemen, maar niet met hond helaas. -O-
Zelf vind ik het wel gezellig, mijn hond denkt daar anders over :Y)
Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 20-01-14 23:28, in het totaal 2 keer bewerkt

Mendyh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-14 23:26

pimaude schreef:

Durf ik niet te zeggen of de honden van Mjetterd en Suus bij elkaar kunnen, zouden ze zelf even moeten reageren :)

Hoop aan de hand van dit schema een beetje overzicht te krijgen van wie eventueel met wie mee kan rijden. Hij kan zo aangepast worden namelijk dus dat is easy.
xMiinh heeft zich jammer genoeg net afgemeld.. Faatxhorse was reservefotograaf dus die heb ik een PB gedaan.

Haha, ik moet mijn vader nog ophalen, die heeft late dienst. Dus moet nog wakker blijven tot hij klaar is helaas!

S_zanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 00:31

pimaude schreef:
ania heb ik net een pb gedaan. Suus is een ex-collega van me, en ik kon haar eventueel meenemen maar zei is model. Vandaar..

En ze wonen beide in Kampen dus ik wil beide meenemen maar suus kan dan of niet mee heen of niet mee terug of ze moet de hele dag blijvn.

Denk dat ik pa of ma tegen die tijd wel lief aan kan kijken om mij of te brengen, of te halen.
En anders blijf ik gezellig de hele dag. :D {:}

Fotoveertje

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 01:58

Ik wil ook gerust ff op en neer rijden hoor. Ben er zelf de hele dag, maar de tuktuk van mij verbruikt niet zo veel. :P Laat maar weten als het nodig is.

Okkieenjoy

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 04:01

Misschien een rare vraag, maar die 20 min. Voor 1 model is dat met alle fotografen ? Dat zijn er nu 10 toch? Is het niet makkelijker/fijner om een paar modellen op dezelfde tijd te laten komen, maar dan een stuk uit elkaar op bijv.een veld/strandje te fotograferen? En dan in kleinere groepen switchen van model naar volgend model?

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 07:39

Wat is 1 en 2 achter de naam ??

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 08:24

Okkieenjoy schreef:
Misschien een rare vraag, maar die 20 min. Voor 1 model is dat met alle fotografen ? Dat zijn er nu 10 toch? Is het niet makkelijker/fijner om een paar modellen op dezelfde tijd te laten komen, maar dan een stuk uit elkaar op bijv.een veld/strandje te fotograferen? En dan in kleinere groepen switchen van model naar volgend model?

Mendyh heeft nog geen schema gemaakt. Wel in grote lijnen

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 08:50

Mendyh schreef:
pimaude schreef:

Durf ik niet te zeggen of de honden van Mjetterd en Suus bij elkaar kunnen, zouden ze zelf even moeten reageren :)

Hoop aan de hand van dit schema een beetje overzicht te krijgen van wie eventueel met wie mee kan rijden. Hij kan zo aangepast worden namelijk dus dat is easy.
xMiinh heeft zich jammer genoeg net afgemeld.. Faatxhorse was reservefotograaf dus die heb ik een PB gedaan.

Haha, ik moet mijn vader nog ophalen, die heeft late dienst. Dus moet nog wakker blijven tot hij klaar is helaas!

Oh, stond ik 1e reserve? Leuk! Maar ik heb geen pb ontvangen. Je hebt je niet vergist? Ik dacht namelijk dat ik 2e reserve was. :P

biancc__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 10:54

Wauw wat een super planning! Heel duidelijk!

_Caitlinnn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 11:57

Jammer dat we niet gekozen zijn maar iedereen veel plezier :)
Echter begrijp ik niet zo goed dat mensen zeggen; wat doe ik dan met mn andere hond?
Want dat weet je toch van te voren dat de kans groot is dat ze echt niet beide gekozen worden?

biancc__

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 14:11

_Caitlinnn schreef:
Echter begrijp ik niet zo goed dat mensen zeggen; wat doe ik dan met mn andere hond?
Want dat weet je toch van te voren dat de kans groot is dat ze echt niet beide gekozen worden?

Zo is het maar net!

Mendyh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-14 17:41

biancc__ schreef:
_Caitlinnn schreef:

Zo is het maar net!

Daarom hoop ik duidelijk te zijn geweest met mijn berichtje eerder in koeienletters haha.
Vragen mag natuurlijk altijd, nee heb je ja kan je krijgen :)

Mendyh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-14 17:42

faatxhorse schreef:
Mendyh schreef:

Oh, stond ik 1e reserve? Leuk! Maar ik heb geen pb ontvangen. Je hebt je niet vergist? Ik dacht namelijk dat ik 2e reserve was. :P

Ik zie inderdaad dat je op tweede reserve stond, ga ik nu snel de eerste reserve PB'en. Sorry voor de verwarring!

Artocreas

Woonplaats: Ken je dat schattige winkelstraatje in Maastricht, daar bij de kerk? Nou, daar dus niet.

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 18:36

Hehe super! Ik dacht al :P

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:04

Leuk dat Isa is uitgekozen!! :) schema is duidelijk :j

Blitz22

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:09

wat ik me af vraag... kunnen de honden een beetje op afstand blijven zitten ? ik weet niet hoe goed ze luisteren :)

Mjetterd

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:10

Blitz22 schreef:
wat ik me af vraag... kunnen de honden een beetje op afstand blijven zitten ? ik weet niet hoe goed ze luisteren :)

Hoeveel afstand :)?
Hebben we het dan bijvoorbeeld over 3 meter ofzo?
Mijn hond kan dat wel, als het verder rustig is qua honden in de omgeving.
Ook liggen en blijven liggen kan ze.

Maar ik durf het niet met zekerheid te zeggen in een onbekende omgeving.
Eigenlijk is het voor mijn hond best simpel, ze kan heel veel als er maar geen andere honden in de buurt komen :')
Laatst bijgewerkt door Mjetterd op 21-01-14 22:17, in het totaal 2 keer bewerkt

m1992

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:10

Mijne wel :) ze kan alle commandos op afstand :)

Mendyh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-14 22:12

Mijn hond luistert ook op afstand.

SternPhoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 22:14

Normaal kan bentley alles maar ik weet niet bij wat voor honden ik kom en hoe hij reageert.

Als ik middag wordt geplaatst kom ik geen ochtend puur omdat dit te lang is voor mijn hond :) dus dan maak ik wat foto's van dan.
Wil graag bij rustige honden