Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pimaude schreef:Mjetterd en suus zijn beide modellen? Of kunnen die honden niet bij elkaar (oplossing terug of heenweg suus) heel duidelijk gedaan, nu moet je slapen hoor mendyh
pimaude schreef:Mjetterd en suus zijn beide modellen? Of kunnen die honden niet bij elkaar (oplossing terug of heenweg suus) heel duidelijk gedaan, nu moet je slapen hoor mendyh
pimaude schreef:ania heb ik net een pb gedaan. Suus is een ex-collega van me, en ik kon haar eventueel meenemen maar zei is model. Vandaar..
En ze wonen beide in Kampen dus ik wil beide meenemen maar suus kan dan of niet mee heen of niet mee terug of ze moet de hele dag blijvn.
Okkieenjoy schreef:Misschien een rare vraag, maar die 20 min. Voor 1 model is dat met alle fotografen ? Dat zijn er nu 10 toch? Is het niet makkelijker/fijner om een paar modellen op dezelfde tijd te laten komen, maar dan een stuk uit elkaar op bijv.een veld/strandje te fotograferen? En dan in kleinere groepen switchen van model naar volgend model?
Mendyh schreef:pimaude schreef:Mjetterd en suus zijn beide modellen? Of kunnen die honden niet bij elkaar (oplossing terug of heenweg suus) heel duidelijk gedaan, nu moet je slapen hoor mendyh
Durf ik niet te zeggen of de honden van Mjetterd en Suus bij elkaar kunnen, zouden ze zelf even moeten reageren
Hoop aan de hand van dit schema een beetje overzicht te krijgen van wie eventueel met wie mee kan rijden. Hij kan zo aangepast worden namelijk dus dat is easy.
xMiinh heeft zich jammer genoeg net afgemeld.. Faatxhorse was reservefotograaf dus die heb ik een PB gedaan.
Haha, ik moet mijn vader nog ophalen, die heeft late dienst. Dus moet nog wakker blijven tot hij klaar is helaas!
biancc__ schreef:_Caitlinnn schreef:Jammer dat we niet gekozen zijn maar iedereen veel plezier
Echter begrijp ik niet zo goed dat mensen zeggen; wat doe ik dan met mn andere hond?
Want dat weet je toch van te voren dat de kans groot is dat ze echt niet beide gekozen worden?
Zo is het maar net!
faatxhorse schreef:Mendyh schreef:Durf ik niet te zeggen of de honden van Mjetterd en Suus bij elkaar kunnen, zouden ze zelf even moeten reageren
Hoop aan de hand van dit schema een beetje overzicht te krijgen van wie eventueel met wie mee kan rijden. Hij kan zo aangepast worden namelijk dus dat is easy.
xMiinh heeft zich jammer genoeg net afgemeld.. Faatxhorse was reservefotograaf dus die heb ik een PB gedaan.
Haha, ik moet mijn vader nog ophalen, die heeft late dienst. Dus moet nog wakker blijven tot hij klaar is helaas!
Oh, stond ik 1e reserve? Leuk! Maar ik heb geen pb ontvangen. Je hebt je niet vergist? Ik dacht namelijk dat ik 2e reserve was.
Blitz22 schreef:wat ik me af vraag... kunnen de honden een beetje op afstand blijven zitten ? ik weet niet hoe goed ze luisteren