Ik heb een vraagje, ik heb een fotoprinter thuis staan, moet alleen even kijken of hij het nog doet Weet iemand tot hoe ver je die kan printen, welke maten?
Als wij niet weten welke printer je thuis hebt staan, kunnen we al helemaal niet weten tot welke maat deze kan afdrukken. Bij de meeste huis-tuin- en keukenprinters is dit A4. Waarom wil je dit weten? Foto's zelf afdrukken is vaak niet echt een succes, tenzij je geweldige apparatuur hebt natuurlijk. Kruidvat/supermarkten/Hema prints zijn ook eeuwig zonde van je gemaakte foto's.
HappyTeuntje
Geplaatst: 20-01-14 20:54
Rij foto's bij mij zo ie zo niet. Hij is dan 11 maanden dus dat lijkt me logische. Longeer foto's kan waarschijnlijk wel en los foto's moet ik kijken wat voor dag hij heeft en hoe hij reageert op de omgeving.
Mijn voorkeur gaat naar de middag is denk ik net wat makkelijker voor mij.
Foto's printen is idd niet echt een succes zoals anne al zegt, worden vet lelijk tenzij je zo'n printer als mijn schoonvader hebt een a3 fotoprinter die kan tot a3 formaat printen en print prachtige foto's, maar t is idd beetje lastig zeggen zonder printer haha xd
ik heb iig zin in de meeting!
ChanelR
Geplaatst: 21-01-14 17:21
.
Laatst bijgewerkt door ChanelR op 26-11-23 11:09, in het totaal 1 keer bewerkt
Mijn vraag is voor de gene die fotograferen, hoelaat willen jullie ong afspreken. Ik wil sws de eerste fotoshoot om 10 uur al plannen. Daarvoor kunnen we eventueel naar geschikte plekjes kijken. En eventueel wat afzetten. Tenzij losfoto's met een longeer touw gedaan kan worden! Ik zelf kan geen paaltjes regelen, mijn vader ook niet. Ik ga vrijdag nog even op de manege vragen, want die hebben ze gebruikt. Zo kan ik eventueel kijken of ik ze ergens kan halen. Hoeveel zijn er dan eventueel nodig?
Liefs, en ik hoop dat jullie er zin in hebben. Ik wel in elk geval
AvWShots
Geplaatst: 21-01-14 23:20
10u is prima tijd. 20 prikpaaltjes heb je zeker wel nodig en een grote rol draad (of 2). 80meter zeker.
uhm, heb een 2 jarige poseren en ik ga wel hardlopen (lees haar proberen op een paar meter afstand van mij te laten paraderen. Los mag ze niet, ze heeft totaal geen respect voor draad zonder stroom.
Misschien is geduld hebben ook een mogelijkheid? Mensen werken, studeren, sporten, hebben een sociaal leven... Als ze dan een pb vanaf hun telefoon zien denken ze vaak, oh ik reageer later nog wel. Of misschien hebben ze het helemaal niet gezien.. Moeten ze nog overleggen thuis ofzo Dus ik zou lekker even afwachten. Komt vast nog wel hoor