De eerste is van Anne en Lucky:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
ohmydeem schreef:Hertog
[ Afbeelding ]
Mirie schreef:Sorry dat ik hier zomaar kom binnen vallen, maar ik was vanmorgen de gene die even het water in ging toen jullie druk bezig waren met de honden!
Jullie hebben wel echt lekker weer gehad vandaag, en ik zag al een paar mooie foto's voorbij komen!
ohmydeem schreef:ShadowFax schreef:Ohmydeem: bij welke duo zat jij? Dat vind ik altijd wel jammer dat je eigenlijk niet weet welke fotograaf bij welk plaatje hoort
Ik was de 2de groepje die naar jullie kwam, met Nathalie die vol met ideeen had. En die gene waar we boom foto's hebben gemaakt !
ShadowFax schreef:ohmydeem schreef:
Ik was de 2de groepje die naar jullie kwam, met Nathalie die vol met ideeen had. En die gene waar we boom foto's hebben gemaakt !
Uh, waar we eerst het bankje hadden gedaan en daarna tussen het riet? Had jij een oranje jas aan toch?!
Crista schreef:Mirie schreef:Sorry dat ik hier zomaar kom binnen vallen, maar ik was vanmorgen de gene die even het water in ging toen jullie druk bezig waren met de honden!
Jullie hebben wel echt lekker weer gehad vandaag, en ik zag al een paar mooie foto's voorbij komen!
was jij met die schimmel doe in het water ging staan poepen?