Ik heb met mijn wijze hoofd niet goed opgelet. :p Het zou fijn zijn als er nog 1 fotograaf bij kwam! Ania: Weet je al meer?Of iemand anders die een SRL heeft en tijd vrij?
Waarom moeten de paarden trouwens al 3 kwartier van tevoren aanwezig zijn? omdat we lopend gaan moeten we dan al wel heel vroeg weg namelijk
Nee hoor, een half uurtje! Omdat de vorige keer de helft te laat kwam, nu hebben we in het ochtendschema dus al een kwartiertje speling. Mocht iemand nog iets willen kan dat nog even tussendoor.
Ik ben benieuwd of we het dit keer in een keer vinden. We zijn ogenblik nog nooit ergens echt optijd gekomen zonder te verdwalen haha
Kan ook allebei toch?Ik zag dat het voor mij 1 uur rijden is, maar ik kom vanaf Lelystad. Vanuit waar kan ik dan het beste de route volgen?
Voor ons is het 30 min rijden. Maar zoals ik al zei, we gaan toch wel weer verdwalen dus we hebben 20 min speling haha
Haha het is een traditie geworden! Meestal zijn het domme foutjes, uh de 2de of 3de boom links? Nee volgens mij is het rechts! Etc!
Ik vind het trouwens best eng om morgen uit te leggen enzo. Zijn er bij voorbaat al mensen met vragen? Dan kan ik mij daar op voorbereiden
Ik denk dat het even jn het begin is, maar ik denk wel dat dat goed gaat komen! Alle nieuwe dingen zijn spannend . Ik heb er in ieder geval zin in!
xGoldenHero schreef:Ah gewoon doen zoals je altijd bij mij doet Op je bek slaan en je uitschelden dus ?