fotomeeting mensen in het noorden

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Dagmar80

Re: fotomeeting mensen in het noorden

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 23:37

Ehm, het was toch ook de bedoeling op de grens, Drenthe, Groningen Friesland ergens?

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-12-13 23:38

ik zou het best bij dfw willen doen. maar als gebieden te ver uit elkaar liggen loop je ontzettend heen en weer de gehele tijd.
het is maar net wat jullie willen

voor mij persoonlijk is dfw beter te bereizen

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 23:40

Hoezo moet je zo ver uit elkaar lopen? Stel je gaat naar het dfw dan spreek je 1 plek af dus op de heide of de zandvlakte of bos, en dan blijf je daar op die plek

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 23:43

Het gaat toch ook om een mooie locatie, niet alleen het centraalste? Als ik alleen wat zand of water op de achtergrond heb, haak ik toch echt af.

ilsexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 23:44

Tsja als t op de grens is dan moet ik ook anderhalfuur reizen maar dan met de auto... ypey is een erg mooi en overzichtelijk bos, daar gaat mijn voorkeur naar uit iig :)

Edit; eens met ketly

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 23:47

Er was in al vrij in het begin gezegd dat de locatie centraal zou zijn. Aangezien iedereen overal weg komt, dat is het toch wel een beetje raar dat er dan in 1x voor iets niets centraals word gekozen? Ook al is de locatie prachtig. Ik vind het natuurlijk een erg mooie locatie maar om ongeveer 20 á 25 euro aan openbaar vervoer te gaan betalen word me te gek voor een meeting.

Dus mocht ts toch definitief te beslissen om het daar te houden haak ik af.

NadjaNadja
Hoofdmoderator

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 23:48

Ik kan me ook wel indenken dat fotografen ook graag een mooie en interessante locatie kiezen. Het bos van ypey heeft veel afwisseling qua begroeiing en bouwwerken en zoals ik het kan lezen valt dat in het dfw wat tegen.

Maar goed, ik ben model en nog niet eens gekozen, dus verder zal ik me er niet mee bemoeien. Het bos van Ypey is voor mij alleen een stuk makkelijker te bereiken!

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 23:49

@Naomi, kan je niet samen met iemand rijden?

Voor iedereen is een andere locatie ver reizen, voor ons is het inderdaad anderhalf uur naar dfw. Er zal dan toch een keuze moeten worden gemaakt en dan zou ik zeggen kies voor de mooiste locatie.

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-12-13 23:51

@ketly ik zou eventueel met Dagmar80 mee kunnen rijden mocht ik gekozen worden als model. Maar dan is het altijd nog de vraag of zij gaat aangezien het ook vrij lang met de auto is naar leeuwarden

Edit: of ik moet de auto mee kunnen krijgen dan kan ik zelf eventueel heen rijden. Maar durf zelf eigenlijk niet in grote steden te rijden.

Ketly

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 00:00

Zouden jullie dat kunnen overleggen? Als dat zou kunnen zou dat top zijn nml :D

Dagmar80

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 00:04

Ik had het al eerder voorgesteld ja, dan kunnen we de kosten delen, dus dat scheelt dan! Ik durf overal wel heen te rijden, geen probleem!

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 00:07

Okee dat zou dan super zijn! Kosten delen is geen probleem :)

alicelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 00:10

Bos van Ypey is wel erg mooi! Veel variatie, ideaal als de natuur zo kaal is. Eind januari heb je weinig aan de heide... Ook het bos vind ik dan persoonlijk minder sfeer hebben. Bij het bos van Ypey kun je gebruik maken van gebouwen, grot, bruggetjes, bankjes en muurtjes. Ik denk zelf dat de fotografen dan veel meer sfeer in de foto kunnen leggen en meer variatie hebben in hun foto's. Ik snap dat het voor jou een eind is, maar er zijn altijd mensen die een uur of langer in de auto moeten bij een meeting. Daarbij vind ik dat de keuze voor locatie bij de ts ligt. Ik pas mij aan aan de rest als ik mee mag, maar mijn voorkeur ligt ook bij het bos van Ypey. :o

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-13 00:11

:D zullen we dan het bs ypey vast stellen?

Cadaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 00:24

:j

alicelover

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 00:26

:j

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-12-13 00:31

top :D

ilsexxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 00:44

Super! Mooi dat je mee kunt rijden, naomi :) scheelt weer! Heb er zin in guys :):)

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 00:47

Nu hopen dat ik mee kan :')

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 00:57

Ik ga morgen meteen weer verder met de stemlijst. En uitzoeken wie er daadwerkelijk mee gaan als fotograaf die krijgen dus de stemlijst.

Zitten er ook fotografen bij die ook als model ingeschreven staan die toch alleen mee willen als fotograaf? Want zoals gezegt we doen de eerste 8 die zich hebben aangemeld maar de fotografen die ook als model hebben opgegeven vallen af als fotograaf omdat iedereen een kans moet krijgen. Ik vraag dit omdat best veel fotografen zich ook als model hebben opgegeven.

ismy

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 01:10

Hoe bedoel je dat Naomi? Ik heb me voor allebei opgegeven en ik dacht dat als ik niet als model werd gekozen gewoon nog op mijn eigen plek fotograaf kan en mag zijn. Ben ik gewoon model ga ik niet mee als fotograaf.

Naaoommii

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 02:13

Marieke en ik hebben overlegt omdat er best veel fotografen zijn maar ook veel fotografen die zie ook hebben opgegeven als model.

Ondanks er zo veel aameldingen zijn nemen we de eerste 8 fotografen die zich alleen hebben opgegeven als fotograaf. Dus niet allebei, want dan krijg je weer problemen als er een fotograaf als model word gekozen dat je weer iemand anders moet vragen als fotograaf die al vanuit gaat dat zij niet mee gaat. En vaak hebben mensen al geen zin meer.

De fotografen die ook als model staan aangemeld gaan op volgorde van aanmelding op de reserve lijst als fotograaf. Dus vandaar mijn vraag of er modellen zijn die ook als fotograaf zijn of die toch er voor kiezen om als fotograaf mee te gaan.

Hoop dat alles een beetje duidelijk is haha :)

Rozenveld

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 10:42

Als de locatie nu is vastgesteld op Ypey meld ik mij af i.v.m. reistijd en reiskosten.

CoSnuf

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 11:56

Ook ik meld mij af. Zelfde reden als Rozenveld. Succes allemaal

antje_vip

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-13 12:01

Rozenveld schreef:
Als de locatie nu is vastgesteld op Ypey meld ik mij af i.v.m. reistijd en reiskosten.

We zouden samen heen kunnen.. ik woon in Vlagtwedde, scheelt ons beide kosten :)