Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Udo2001 schreef:Superblij mee Sandra, ze zijn geweldig. Ik zie ook zoveel verschillende gezichtsuitdrukkingen bij Rayo, echt gaaf. Ik ga zeker binnenkort, samen met de paardenfoto's wat bestellen.. Hoe gaat dat in zijn werk?
loulou schreef:Mochten jullie bij mij foto's willen bestellen, dan kun je bij mij het originele bestand kopen, het afdrukken moet je zelf laten doenKnappe rayo!
Ik ben ook benieuwd naar ieders prijzen voor nabestellen
edit: zie nu de reactie hierboven. Dan wacht ik nog even op de rest van mijn foto's
Shaartje1991 schreef:Wouw sandra, karli en melissa wat n mooie foto's! ik zie dat ik nog n hoop moet oefenen. er zijn er ook een hoop net niet gelukt.. Ik heb er ook niet zoveel maar wil wel alle modellen nog bedanken dat ik mocht oefenen! ik hoop dat ik snel van de operatie beter ben en dan weer kan fotograferen met zon gezellige groep!
Shaartje1991 schreef:Wouw sandra, karli en melissa wat n mooie foto's! ik zie dat ik nog n hoop moet oefenen. er zijn er ook een hoop net niet gelukt.. Ik heb er ook niet zoveel maar wil wel alle modellen nog bedanken dat ik mocht oefenen! ik hoop dat ik snel van de operatie beter ben en dan weer kan fotograferen met zon gezellige groep!