ik heb ook een probleem, het valt weer net in de week dat mijn vriend degene is die moet rijden van zijn carpool clubje, ik heb dus geen auto
is er al een vervanger voor Britta? zo niet dan kan Mcfly misschien mee als model met haar cane corso pup ipv als fotograaf, dan kan ik met haar meerijden.
Wow. Oke, heel erg veel veranderingen op het laatste moment. Ik heb nu geen tijd om alles te regelen maar ik ga er vanavond even voor zitten. Een groepswhatsapp lijkt mij een heel goed idee. Iedereen die zich wil aanmelden kan dat dan idd gewoon doen maar als iemand het niet nodig vind is dit ook geen probleem. Ik zal mijn nummer vanavond even pb'en.
Kirsie99
Geplaatst door de TopicStarter: 20-11-13 21:40
_Anneruth: Jij kan prima op Britta haar plekje hoor! Dan schrijf ik je daar in. Om 10:45 aanwezig zijn dan. Zou je zelf even willen uitzoeken bij welke fotografen je dan moet om welke tijd? Dit kan je nog steeds opzoeken op pagina 13.
Verder heb ik Laura gemaild (reservefotografe) en ik hoop dat zij dan mee kan als fotograaf. (Ik denk van wel hoor)
Over het reservemodel. Ik heb de het 2e reserve model gemaild. Als ze voor 20:00 morgenavond niet reageert dan vervalt zij ook. Dit omdat ik vrijdag alles rond wil hebben. Als ze niet mee kan wil ik vragen of jullie het er mee eens zijn dat ik zelf nog een hond mee neem. 2 vriendinnen van mij hebben mij namelijk erg geholpen met de organisatie van deze meeting en ze zullen er zelf ook bij zijn zaterdag. Zij hebben een Tevurense herder genaamd Gaia. Ik zou het erg leuk vinden als ik hun zou mogen verrassen met het feit dat hun hond ook even leuk op de foto gezet wordt.
ik geloof dat we nu 1 model en 1 fotograaf te kort komen. kirsie heeft reservefotograaf al ingelicht en zover ik weet gaat de hond van kirsie haar vriendin mee
maar als zusje op de plaatst komt van britta en gaia ( hond van vriendin van kirsie ) de plek in neemt van Ravi , dan komen we nog een model tekort, of zie ik dat verkeerd?
Lieve dames (volgens mij zitten er geen heren in de groep ) Ik moet me helaas komen afmelden :c Mijn vader heeft een windtunnelwedstrijd in Roozendaal die dag, en we mogen mee daar naartoe. Aangezien ik dat wel een heel speciaal iets vind (zijn eerste wedstrijd in een windtunnel) wil ik daar wel graag bij zijn