Unleash schreef:Aangezien er zoveel animo is, kan er geen aparte meeting komen, zelfde opzet en locatie, voor de modellen en fotografen die niet mee kunnen op deze meeting? Maar dan andere datums?
Of zeg ik nou iets heel stoms ofzo
Ik ben voor

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
xliisaa schreef:Dat vind ik wel erg kort door de bocht
Als de organisatie al heel lang aangeeft dat frederieke(?) mee mag en ze staat ook telkens op de planning dan kan je niet in één keer zeggen dat ze maar pech heeft
Dan zou ik gewoon voor een groepje van 3 gaan en mocht er toch een fotograaf niet kunnen dan zit je weer op het normale aantal.
Edit; dan hebben de reservefotografen wel pech.
Voor mij maakt het allemaal niet uit want er moet wel een wonder gebeuren voordat ik mee kan.
Maar het moet wel een beetje leuk en eerlijk blijven natuurlijk
Verder niet aanvallend bedoeld of iets maar woU het toch even kwijt!
Unleash schreef:hier kom ik nog op terug zit nu op een boot met langzaam internet op een mobiel dus dat werkt niet lekker.Aangezien er zoveel animo is, kan er geen aparte meeting komen, zelfde opzet en locatie, voor de modellen en fotografen die niet mee kunnen op deze meeting? Maar dan andere datums?
Sani schreef:Wanneer je denkt dat je linksaf moet en je langs een nudecamping rijdt.. Draai dan om en neem de volgende afslag links..![]()
Ik spreek uit ervaring
Ik heb er veel zin in!
Anoli schreef:Unleash schreef:hier kom ik nog op terug zit nu op een boot met langzaam internet op een mobiel dus dat werkt niet lekker.Aangezien er zoveel animo is, kan er geen aparte meeting komen, zelfde opzet en locatie, voor de modellen en fotografen die niet mee kunnen op deze meeting? Maar dan andere datums?
En ja san dat is die locatie van het hek op 10 meter van mij af met die struikjes er voor
Anoli schreef:De datum is bekend! Let wel even op want er is een datum en een reservedatum, voor beide dagen is een aparte lijst met fotografen die mee mogen omdat van de vaste groep fotografen niet iedereen tegelijk kon. Mag je dus bij de ene datum wel mee als reservefotograaf en bij de ander niet dan kan dat kloppen omdat er dus een aantal lege plekken zijn die op de reservedatum er niet zijn.
Fotografen
5 Januari
1. JorisDy // Dyanne
2. Sandra // Sandra
3. Bellatrix // Marlies
4. Anoli // Ilona
5. Bagheera_206 // Richard
6. Frederieke_ // Frederieke
Reservedatum 19 Januari
1. cynn_x // Cynthia
2. Ilona // Ilona
3. Sandra // Sandra
4. Bellatrix // Marlies
5. Anoli // Ilona
6. Bagheera_206 // Richard
Vaste groep fotografen:
1. Cynn_x
2. JorisDy
3. Sandra
4. Bellatrix
5. Ilona
6. Anoli
Reservelijst fotografen:
1. Bagheera_206
2. Frederieke_
3. Moonfight
4. xliisaa
5. Niobe
6. Unleash
7. zhippo
8. hamsterfan
9. RdlFoto
10. Lovely82
11. Liins
12. XxJustinexX
Modellen
1. Jenne met Lotje (graag in jurk)
2. Sasjaaa met Benji&Zipper (ukkies dus dat is een koppel) (graag slee mee als dit kan ivm sneeuw)
3. Janneke met Anke
4. Blingh met Rogan
5. Angela met Candor
6. MadelonSunny met Sunny Sunshine (graag in winterkleding)
Reservemodellen in volgorde van keuze:
7. Birmaantje met Manchester
8. Fleurhunter met Hunter
9. Eeffii met Bachelor boy S
10. Marjoow met winston
11. RdLFoto met Ukkie
Kun je als model of als fotograaf 1 van deze datum's niet geef dit dan zo snel mogelijk door zodat er een reservemodel/reservefotograaf op de hoogte gebracht kan worden
RdLFoto schreef:Als er sneeuw ligt ga ik niet mee. Wil niks te maken hebben met een gladde weg en een jong paard in de trailer..