Mochten we niks concreets vinden dan ga ik denk ik voor de NSDM werf in Amsterdam! Daar mag je als het goed is zonder toestemming! Iemand die binnenkort mee wil kijken?
Niemand, haha tijd begint te dringen ik heb meerdere keren contact gehad, alles helaas afgewezen! Heb van het weekend wel een mooie locatie gehad, maar er is geen stroom aanwezig, is in zwolle maar de eigenaar wegt zelf, ik ga het niet verbieden maar zeg ook niet dat het mag haha, maar heb daar van het weekend een shoot gehad best mooie locatie maar ver weg.
Als er een carpoolie gedaan kan worden en reiskosten gedeeld en Zwolle is mooi zou het voor mij geen probleem moeten zijn. Ik heb toch een externe accu voor mijn studioflitser en anders kan ik ook gewoon mijn Speedlite gebruiken.
Wendy_Komen
Geplaatst: 10-10-13 10:14
Zochten jullie nog een model? Want dan weet ik wellicht wel iemand.
Ik ben ook een beetje naar locaties aan het kijken, ik weet misschien wel wat in Laag soeren, Gelderland een vervallen groot gebouw, ik zal er maandag eens naar toe gaan, want ik wilde er sowieso al een keer heen.
En ik heb nog een mail gestuurd naar iemand die heel vaak naar oude mooie gebouwen gaat om te fotograferen.
Vandaag is het Sint Salarius. Eens kijken of het lukt om vanavond een extra accu voor mijn flitser te bestellen en even op zoek te gaan naar het combipakket Ps Elements 12 + Pr Elements 12. Hopelijk is dat voor mij good enough voor het kloonstampen. Dan ben ik denk ik ook klaar voor de meeting.
Jongens ik weet niet of jullie het wel door hebben maar de meeting is al over ruim anderhalve week! We moeten nu echt in actie komen want dit moet toch nog steeds een super gave meeting worden? We hebben nog geen locatie daar ben ik nu ook meer naar aan het zoeken, maar we kunnen daarnaast ook al verder bedenken, kleding, make up etc etc, er is genoeg te doen!! Modellen wat hebben jullie nu in de aanbieding, foto's? Is het zeker dat de visagist kan komen?
Locatie is vaak het probleem voor dit soort meetings. Ik ben blij dat we locatie gevonden hebben voor de Kasteelmeeting en de de Supernaturalmeeting.
Waarschijnlijk gaat dezelfde set mee als aankomend weekend mee gaat naar de Kasteelmeeting. Voor mij is het alleen een kwestie van kaartjes formateren en alle batterijen en accu's laden en dan ben ik er klaar voor!
Ja ik ben er nog hard mee bezig, vandweeek gebeld, werdt niet opgenomen, vandaag nog een keer proberen ben nu bezg met forteiland, zwolle wordt hem voor mij echt niet zoveel geld heb ik niet meer haha. Dus het wordt of het forteiland in ijmuiden, of de nsdm werf in amsterdam.
Maaaaaar. Mag je daar wel zomaar heen de nsdm werf?
Ik heb zowieso nu 2 visasigisten dus daar hoeven we ons niet druk om te maken, voor de modellen geld, 1 van de 2 visagisten vraagt 5 euro p.p dus dat jullie daar dan wel rekening mee houden