Sunny staat schoon in de wei. Hopelijk is ze morgenochtend ook nog schoon. Maar zal hooguit wat grasvlekken of grond zijn. Prikpaaltjes en draad liggen al in de auto Sunny der bijrijdster gaat mee Ik heb der zin in!
Ik heb er ook zin in!! Zo even alles opladen en kijken hoe laat de trein gaat en dan snel slapen:)
MadelonSunny
Geplaatst: 28-09-13 18:56
@kimmiee19 Ooh, dat zou helemaal top zijn! Ik heb van mijn vorige pony nog wel spul om der vlekken wit te maken maar dat kan ik hooguit op Sunny der witte voetjes doen. En nog babydoekjes, die werken ook wel tegen vlekken. Maar Sunny is gelukkig niet zo'n viespeuk als ze in de wei staat. In de stal is dat veel erger.
Is het goed als Sunny als 1e los gaat? Dan zadel ik der daarna gelijk op en ga even met der rijden om der ergste drukte eruit te krijgen en dan kan ze daarna even normaal lopen voor op de foto. Mijn ervaring is wel dat paddock neerzetten en afbreken veel tijd kost. Ik moet uiterlijk 12:45 weg rijden aangezien ik nog een andere afspraak heb. Dus ik hoop dat iedereen even mee wil helpen met de paddock zodat ik op tijd weg kan.
Is het trouwens nog ver lopen van de parkeerplaats naar fotoplek?
Edit: Ik zie nu trouwens pas dat er 20min tijd is voor portret, is dat niet wat veel? Ik kan je verzekeren dat Sunny niet 4 x 20min braaf stil gaat staan. Die heeft het na 3 kwartier wel gehad en na een uur is ze niet meer te houden. Athans, dat was de andere keren helaas zo.
Goeiemorgen ! Ik hoop dat ik de middag nog kan fotograferen. Mijn broer is vanacht met dr auto uit geweest en is er een raam ingeslagen. Zit er een nieuwe in blijf ik heel de dag en als dr gewoon iets voor zit kan ik hellaaaas alleen in de ochtend en rij ik met madelon mee terug. Maar de ochtend ben ik er zekker ! Ik hoor snel of de middag door gaat. Tot strakksss