Ijkt me ook het handigst bij nader inzien. Omdat de fotografen gaan doordraaien aangezien er wat rolstoelers zijn. Ben nu onderweg naar huis. Dan ga ik printen.
Als je het digitaal stuurt vind ik het ook goed hoor, scheelt je een print
hannahaapje
Geplaatst: 27-09-13 19:11
Ik heb Thirza vandaag gewassen, staart uitgepluist, en glans-spray even uitgetest, en vandaag ga ik het hoofdstel invetten. Jammer van de afmeldingen. Maar diegenen zullen er zelf vast ook niet blij mee zijn. Ik heb er ook heel veel zin in!!!!! Maar ben wel zenuwachtig. Maar niet zo veel als dat ik er zin in heb. Ik hoop wel dat ik vannacht kan slapen toen ik een proefje moest rijden tijdens een onderling wedstrijdje had ik de hele nacht geen oog dicht gedaan Ik ga me morgen beheersen en niet iedereen vragen of ze weleens Stephen King hebben gelezen.
Cupcake zitten in de oven Ik heb de boter vervangen voor zonnebloemolie en vruchtensap, omdat ik ergens heb gelezen dat er iemand komt die geen melk-producten mag. Die kan dus ook gewoon een cupcake eten
hannahaapje
Geplaatst: 27-09-13 20:51
Wat super van je zeg, om zo rekening met iedereen te houden !! Ik denk dat ze erg lekker worden.
Ik vind t ook zo banketstaaf om voor iedereen iets lekkers mee te nemen behalve voor iemand waarvan het dieet redelijk eenvoudig is te omzeilen in dit geval...
judith_irene
Geplaatst: 27-09-13 21:01
Wat super Ik mag morgen ook cupcakejes ik neem aan dat er verder in het beslag ook geen melk zit? In sommige kant-en-klare mixen zit ditwel
jammer dat ik niet kan komen met mijn liefe tinkie winkie
_Jelske
Geplaatst: 27-09-13 21:41
judith_irene schreef:
Wat super Ik mag morgen ook cupcakejes ik neem aan dat er verder in het beslag ook geen melk zit? In sommige kant-en-klare mixen zit ditwel
Er zit in; Bloem (gewoon bloem, niet een of andere mix); Bakpoeder; Rietsuiker; Klein snufje zout; Zonnebloemolie; Vruchtensap; Twee eieren (ik neem aan dat je die wel mag?)