Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.

Helemaal zonder apenstand whahaha. En met de tips van Renee, ja hoor ja ik vind ze best knap van mezelf haha
meis. Deze dag is zwaar, maar we denken aan je.
Sok voor de Nikon BB's en Muurp voor de Canon BB's.
En is trots op CoSnuf
van de apenstand af
, heb al meerdere malen geprobeerd in de Manual, en heb mijn sluitertijd etc. wel veranderd, maar toch krijg ik dan wazigere foto's, dus doe het niethelemaal goed. Helaas is mijn standaardlens een halfjaar geleden kapot gegaan. Maar vandaag komt mijn Canon telezoomlens 55-250 binnen.
Thanks!! Irisx94 schreef:@Marjolein, Heeeel veel sterkte vandaag![]()
@Rina, zou mij ook wel geweldig lijken als beginner eigenlijk, heb al een paar jaar een Canon1000D, niet de meest geweldige spiegelreflex maar wil er al heel lang graag iets meer over leren omdat ik zeg maar ook in de ''apenstand'' altijd nog fotografeer, heb al meerdere malen geprobeerd in de Manual, en heb mijn sluitertijd etc. wel veranderd, maar toch krijg ik dan wazigere foto's, dus doe het niethelemaal goed. Helaas is mijn standaardlens een halfjaar geleden kapot gegaan. Maar vandaag komt mijn Canon telezoomlens 55-250 binnen.
![]()
@Gerda, ze zijn echt supermooi geworden zeg!!Thanks!!

Alleen allemaal wel in de apenstand,
:

Maar ik ben er echt heel blij mee hoor. Zo heel veel rijfoto's heb ik niet van Daisy.
Harry is geweldig. Vind em ook te cute. Had ook nog lol onderweg, kwam nl Adawi en Harry nog achterop. toen ik ze net voorbij was begon Dais tegen Harry te hinniken. En ik hoorde Harry terughinniken
Zo lief.
.