Ik heb het schema even niet bij de hand maar je doet de middaggroep dus eerst losgooien/longeren? Zodat de paddock er niet langer dan noodzakelijk staat zeker?
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 17-10-13 11:03
Oh ja klopt ik raak helemaal door de war , klopt ja.. vergeet mijn eerdere bericht dus dan maar Dan mis ik alleen de rijfoto's in de middaggroep als ik help met trailer laden.
Jij gaat Madeira van de eerste groep helpen laden...dan begint de middaggroep al gelijk met longeren/losgooien. Dan ben jij er misschien nog niet omdat jij met je zweep bij het laden bent. Dus dan moet de middaggroep zelf zwepen hebben en wij moeten de paddock afbreken zodra we ermee klaar zijn...toch?
Nee ze zit in de middag , ik keek verkeerd. Blond Dus na portretfoto's dat de modellen aan het opzadelen zijn, dat jullie dan korte pauze hebben/met z'n allen even snel paddock afbreken en dan ben ik trailer laden. Dan mis ik de rijfoto's waarschijnlijk, maar ach dat is toch nooit zoveel..
Omdat ik er alleen even super snel eentje uit heb gehaald die zich had afgemeld, toen een docent achter me kwam staan en ik alles weg moest klikken.. en net excel vastliep.