@Kim: Ik heb Justine aangeboden dat ze met mij kan carpoolen. Scheelt jou misschien omrijden. Als je het zou willen kunnen we ook vanaf Heemskerk een carpoolie doen.
Ik vind het opzich geen probleem om r op te halen. Wil alleen daarvoor wel weten hoe en wat . Als je wil mag je ook meerijden Richard.
Escalutia
Geplaatst door de TopicStarter: 19-10-13 11:21
Er zitten nu wel gaatjes in het schema, maar naar mijn ogen is het met zo'n groepje goed te doen morgen! http://i40.tinypic.com/16gjqc1.jpg
@Myca, ik kan voor jou je zadel mee nemen naar het strand en weer terug hoor. Als jij namelijk aankomt in de middag groep, dan is de ochtendgroep rijfoto's aan het maken, en loop ik ondertussen terug naar de parkeerplaats om de middag groep vervolgens op te halen
Voor de ochtend groep is het 9:30 verzamelen, voor de middag groeps 12:30! De middag groeps is iets vervroegd, omdat ik anders bang was dat de ochtend groep lang zou moeten wachten voor de groepsfoto:)
Bedankt voor je aanbod. Als ik je hulp nodig heb stuur ik je wel een sms'je Esculatia. Als ik ga rijden heb ik niet alleen een zadel, maar ook mijn rijlaarzen en mijn opstapje nodig. Ik krijg blaren als ik op mijn rijlaarzen ga lopen (heb ik langs de Kanoroute gehad).
pinkie87
Geplaatst: 19-10-13 11:38
haha ik mag het startschot geven met het losgooien ben benieuwd wat ze doet
Ik heb Twister vandaag goed gepoetst en hij staat nu veilig onder een deken op een dikke laag stro. Mijn zadel en hoofdstel, rijlaarzen en outdoorlaarzen staan allemaal blinkend te wachten op morgen. Alles is klaar, dan kan ik morgen van de omstandigheden laten afhangen of we ook gaan rijden. Hopelijk zitten de weergoden een beetje mee, want ik heb er wel zin in. Nou moet ik alleen zelf nog in bad.
Dat heb ik ook gezien pinkie87, 's morgens is het nog goed en laten we maar hopen voor het beste in de middag. Als ik moet vlechten doe ik dat op het laatste moment zonder anti-klit, anders glijden ze er zo weer uit. Elastiekjes helpen dan niet meer, heb je knotjes met touwtjes geprobeerd?
@Bagheera_206, al rond 14 uur worden de voorspellingen minder... Neem je paraplu maar mee. Dat is ook goed voor de oortjes naar voren
Dat snap ik K_im, dat zou ook zonde zijn. Alleen, mocht het niet doorgaan op het allerlaatste moment met de middagploeg, willen jullie dan wel een seintje geven? Esculatia heeft mijn mobiele nummer.
Zoals het er naar uit ziet heeft de ochtendgroep mazzel!
NathalietjeB
Geplaatst: 19-10-13 21:42
ik ga toch afzeggen vanwege toch het weer wat word voorspeld want met dat weer blijft ook mijn camera in de tas mijn camera is mij toch iets te waardevol om net wat er gezegd word te worden gezandstraalt of in de regen te fotograferen dat zie ik niet zo zitten ...
In de ochtend is het naar alle waarschijnlijkheid gewoon droog hoor!
Myca
Geplaatst: 19-10-13 21:47
Jammer Nathalietje B, alleen 4 Bft wind is toch niet zoveel? Dat geeft geen zandstraal-effect. Water en camera's is inderdaad geen goede combinatie, maar 75% kans op 0,5 mm in 5 uur is toch ook niet zo dramatisch? Iedereen snapt wel dat de fotografen hun camera's niet bloot gaan stellen aan de regen. Het zal heus niet de hele tijd regenen. Maar ik snap je keus hoor.
Er kan nog iemand naar de ochtendploeg als ik het schema zie
heleenxx
Geplaatst: 19-10-13 21:48
Nou ik heb op hoop van zegen mijn paard vanmiddag nog gewassen. Dat was wel nodig, hij was erg bezweet na de dressuurles. Alles staat verder klaar, ik hoop op mooi weer.
heleenxx
Geplaatst: 19-10-13 21:50
Als je op buienradar callantsoog intoetst, lijkt het morgen de hele dag droog te blijven.