Ik werk even door de foto's van outdoor Helvoirt (hoeven maar paar echt netjes netjes gedaan te worden), en daarna begin ik. Kan niks beloven want ben nogsteeds niet lekker dus moet eigenlijk optijd slapen .
AZNLady
Geplaatst: 26-08-13 21:46
Jikkeee schreef:
Ik werk even door de foto's van outdoor Helvoirt (hoeven maar paar echt netjes netjes gedaan te worden), en daarna begin ik. Kan niks beloven want ben nogsteeds niet lekker dus moet eigenlijk optijd slapen .
Heb er een paar af, en dan duik ik wel echt m'n bedje in . Zal ze zo even uploaden!
Edit; sorry jongens. Wordt toch even wachten tot morgen. Wordt namelijk direct de publicatie van mijn nieuwe site, dus wordt nog even gecontroleerd door iemand .
AZNLady
Geplaatst: 27-08-13 16:06
Jikkeee schreef:
Heb er een paar af, en dan duik ik wel echt m'n bedje in . Zal ze zo even uploaden!
Edit; sorry jongens. Wordt toch even wachten tot morgen. Wordt namelijk direct de publicatie van mijn nieuwe site, dus wordt nog even gecontroleerd door iemand .
Ik ben er mee bezig. Moet nog 1 model uitzoeken. Ik ga deze week vanaf donderdag mee naar het NK westernrijden als groom, dus heb het een beetje druk haha Maar ze komen eraan.
nog een vraag van mijn kant. Is het mogelijk de mail adressen van de modellen te krijgen? Dan kan ik via wetransfer de foto's sturen als deze klaar zijn.
fabske
Geplaatst: 27-08-13 21:22
Mooie fotos komen er voorbij Ben benieuwd naar meer resultaat van mijn knappe vriendin Tamara
Ik moet nog 1 paard van een vorige meeting en dan ga ik hard met jullie dames aan de slag ik doe mijn best een heel eind te komen, maar ben bang dat ze volgende week pas af zijn. Mijn vriend en ik gaan een weekendje effe d'r helemaal uit, ergens in Duitsland