Heb het nu maar via mijn privé mailadres geprobeerd.. Heb je ze nu wel binnen? Is zo raar, sommige mensen ontvangen die mailtjes niet, en dat is dan niet een hotmail ding ofzo, maar gewoon echt specifieke personen wel, en andere niet..
Lara, ik heb nu ook je FWD mailtje binnen haha, lekker vaag. Foto's zijn leuk, alleen ik kijk zo stom jeetje zeg Ik kan echt niet meer leuk kijken op foto's, weet niet wat dat is
Het zijn echt allemaal zulke prachtige foto's!! Ik heb ze ook van Lara en Aniek mogen ontvangen en ben er super, superblij mee .
Lara, bij mij kwamen ze idd ook bij ongewenst terecht trouwens! En vraagje, hoe lang blijven de foto's bij jou staan? Die van mij en Bandito vind ik erg mooi en wil ik waarschijnlijk uitvergroot hebben. We gaan waarschijnlijk een dezer dagen een huis kopen en dan zou ik hem zeker aan de muur willen hebben
Ik laat de foto's in principe tot in de eeuwigheid op mijn externe harde schijf staan. Brand of diefstal kan natuurlijk voorkomen en dan is het helaas jammer..
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 30-07-13 13:57
Dank jullie wel
Mooie foto's Lara. Leuk voorproefje al Iris.
De foto's van Allegra zijn ook af en gaan zo op de mail
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 30-07-13 21:57
De foto's van Sterre zijn ook klaar, daarmee heb ik alles af van deze meeting.
pea
Geplaatst: 30-07-13 23:42
Dank je wel Anniek, ik ben heel blij met de foto's! Vooral de draf rijfoto's, wauw!
Barroco
Geplaatst: 01-08-13 07:52
Zijn er nog fotograven waarvan we foto's krijgen? Dan wacht ik namelijk nog even met een topic te maken
We hebben van Aniek en Lara, en van Richard (alleen weet niet of Richard nog meer in petto had, maar hij is geloof ik heel druk met andere gave shoots ).
Dus houden we nog drie fotografen over inderdaad, Lara en Aniek hebben ons gewoon een beetje verwend met de snelle service Ik wil ook wachten op de andere fotografen voor topic en evt nabestellingen
Van mij ook nog. Alleen ben ik ook nog bezig met vorige meeting. Hopelijk heb ik die dit weekenf af. Daarna ga ik aan de slag met jullie foto's. Zal alleen denk wel eind van de week worden. Ben erg druk, werk full time, en die slome computer van mij helpt ook niet erg mee.
aniek1985
Fotograaf
Geplaatst: 01-08-13 15:33
Wie had eigenlijk de groepsfoto? Ben ik ook wel benieuwd naar
noviceh
Geplaatst: 01-08-13 22:08
Prachtige foto's! Wanneer is de volgende fotoshoot??
Oops, de groepsfoto had ik haha! Ik zal er morgen even eentje uplouden.. Er is alleen geen foto dat iedereen naar de camera kijkt.. Op elke foto is er iemand wel met andere dingen bezig hahaha