Dit kasteel ligt inderdaad in West-Friesland in Noord-Holland.
Dan moet ik beide locaties maar even een mailtje sturen geloof ik.
Bagheera_206
Geplaatst door de TopicStarter: 04-08-13 22:35
Bij deze zal het definitief Kasteel Radboud worden. Ik heb Loevestein gemaild dat wij afzien van een bezoek aan het Slot ivm het gebrek aan licht en artikel 3.5 uit de bezoekersvoorwaarden. Ik heb ook Radboud gemaild waarbij ik heb bevestigd dat wij met een groep van maximaal 17 personen op bezoek komen. Ik wacht nog even de reactie van Radboud af en ga er dan vanuit dat alles in orde zal zijn.
Het kost wat tijd, benzine en geld, maar ik hoop dat we nu een fijne locatie hebben gevonden waar iedereen tevreden mee is en we allemaal onze creativiteit op los kunnen laten.
Dan zal de volgende stap zijn om de modellen- en fotografenkoppels samen te stellen, maar laten we daar nog even mee wachten. De modellen weten nog niet precies welk plan ze hebben voor hun outfit en ik weet niet precies welke duo's we qua outfit het beste samen kunnen stellen net zoals we in Heemskerk hebben gedaan destijds. Qua fotografen weet ik niet of er bepaalde fotografen voorkeur hebben om een bepaald duo te vormen, maar misschien is het praktisch om in te delen op basis van merk camera en het wel/niet in bezit zijn van een (opzet)flitser en statief hiervoor.
Voor de fotografen/modellen die helaas niet op de definitieve lijst staan. Misschien biedt dit jullie een mogelijkheid om toch te kunnen meeten op een kasteel.
Ik kom ook uit Utrecht, dus als ik met iemand mee kan carpoolen
Hmn, het gaat misschien een iets andere setting worden dan mijn kostuum bij past, maar ik ga mijn best doen op castlefest extra wooldreads gekocht die wat extra's toevoegen, wat nieuwe kostuumonderdelen, en een lap leer voor het harnas dat ik ga bouwen
We kunnen eventueel samen een stuk reizen met de trein dat iemand ons ergens kan oppikken; ik reis dan met korting als student. Weet niet of jij ook student bent maar dan kan je ook meereizen met korting
Roane
Geplaatst: 06-08-13 00:18
Ik heb iig 40% korting maar niet in daluren hmn, en dat word leuk *stouwt XXL tas vol harnasonderdelen*
Is het weekend dan geen daltarief meer zoals vroegâh?
Roane
Geplaatst: 06-08-13 12:07
Vast wel, maar ik ben geen student en ik reis niet zo veel in het weekend, heb zo'n standaard NS ding, geen idee hoe het werkt. Ik moet er toch komen, dus betaal
Kasteel Radboud heeft nog niets laten horen na mijn laatste mail met betrekking tot onze bevestiging en de vraag of het mogelijk is er eerder in te kunnen.
Ik heb nu een Bokker gevraagd of we misschien bij haar op stal kunnen omkleden en de visagie kunnen doen. Hopelijk hebben ze daar een plekje voor ons en anders moeten we even verder zoeken of hopen dat we toch eerder in Kasteel Radboud kunnen. Als tegenprestatie heb ik aangeboden om daar met de fotografen een paard van haar op de foto te zetten als de modellen zich toch aan het omkleden zijn en bezig zijn met de visagie.
pinkie87
Geplaatst: 09-08-13 22:32
kapsels doet ze hier ook op deze foto`s
deze is ouder gemaakt als zwerver
en de gruwelijkste wat ze dus ook ken
ze heeft hem al in de agenda staan dus ze is beschikbaar
Nice. Nu alleen dus nog de hamvraag of we ergens ons kunnen omkleden en makup doen. Eigenlijk is de tijd van 2u ook te kort om om te kleden en op te maken ben ik bang.