Heb er veel zin in! Hoop dat alles goed komt met Yesterday, ze is nu al een maand super erg hengstig door een nieuwe ruin die bij ons staat xd. Daarom is het best een pitte tante nu haha. Maar als ik het niet vertrouw zal ik wel gewoon een hoofdstel in doen bij de foto's aan de hand.
Ja rond 10 uur, ik ga voor het weekend ook nog een schema maken voor de hele dag. dus wanneer aanwezig, pauze etc.
SoleroLove
Geplaatst: 03-10-13 21:23
Solero kan wel vrijheidsdressuur, maar nog niet de grote kunsten hoor
Hij kan: - kusje geven - Nee schudden - voetjes optillen - rondje - jambette - op blok staan - begin van de spagaat - wijken - meelopen aan de neckrope - achteruit lopen op commando (nog niet bevestigd)
Svenn kent wel 2 grote kunstjes. Maar ben blij dat ik fotograaf ben. Svenn kende compliment en steigeren. Maar fotograaf lijkt me super, moet nog veel leren welke standen gebruiken jullie. Hopelijk leer ij heel wat bij. Ben blij dat ik bij bellavie zit heel leerzaam was het de vorigebkeer wat ik hoorde. Maar ook 's middags gezellig met ayla en NienSCHaap
Ik ga zondag weer pb's sturen met mijn nummer etc. En naar de 2 mensen die nog niet bevestigd hebben. Enn dingen in topic beantwoorden. Nu even geen zin meer
Ik vind het erg jammer maar ik moet mij helaas afmelden. Omdat ik jarig ben 14 oktober heeft mn vriend een verassing dit weekend. Ik wil jullie heeeel veel plezier wensen. Moet ik helaas de toffe modellen missen. Maar de verassing is vast ook enorm leuk. Haha excuus voor de late afmelding.