Ik heb mijn prikpaaltjes bij elkaar gezocht, het zijn er 11 is dat genoeg?? Anders moet ik er een paar uit de wei trekken, daar heb ik er ook nog 5 geloof ik.
Zolang ze er een sprintje kunnen trekken en eventueel een flinke rodeo kunnen geven, dan is het groot genoeg
Seven
Geplaatst: 19-07-13 15:37
Hahaha ja hoor haal mijn bevallige stem er maar weer bij
Maar tis wel de waarheid
Verder ik zie wel wat en hoe het gaat als ik Bijv meer tijd nodig heb voor een model meld ik me wel voor sommige is 10 echt te weinig voor sommige ruim voldoende
Hoe gaan we het doen, qua tijden? Ik zit in de middaggroep, maar in de ochtend vind ik ook niet zo erg. Kunnen de mannen snel naar hun nieuwe stalling, en ze hebben beide veel last van de dazen..
Mag via pb hoor.. Ik wil best eerder komen en dan als bv. Laatste in de ochtendgroep
Pally
Geplaatst: 19-07-13 18:04
En ik ben er misschien ook nog he. Moet ff kijken of het mij lukt ivm zwangerschap en de warmte Heb ook de hele week al gewerkt en dat merk ik echt wel.
rina
Geplaatst: 19-07-13 18:08
crazycactus schreef:
Dames... ik denk dat Rina jullie allemaal verslaat
Zegt niks en glimlacht alleen maar
Als er nog meer prikpalen moeten komen please laat het dan op tijd horen. Ik heb er genoeg maar de meeste staan bij mijn buurman om weides te zijn daar. Kan evt ook nog wel lint meenemen. Hier zijn eind vorig jaar alle lint van de weides gehaald, alles moest een keer zwart. Ik heb dus lint genoeg liggen.
Ma_ris_ka
Geplaatst: 19-07-13 18:45
TS, ik heb slechts eenmaal eerder een fotografie meeting meegemaakt en daar werden mensen wel in groepjes van 2 tot 3 ingedeeld, vandaar dat ik dacht dat het gebruikelijk was om dat zo te doen en ben ik daar blind vanuit gegaan. Sorry dat ik daar klakkeloos vanuit gegaan ben dan, maar net als dat jij niet kon weten dat fotograven het wenselijk vonden om dat zo te doen, kon ik niet weten dat jij daar een ander idee over had. Anders had ik beslist netjes een PB verzonden. Dus geen kwestie van 'beetje jammer' in mijn ogen, maar gewoon iets wat we van elkander niet wisten Dat is niemands schuld
2 uur is het trouwens op z'n heetst zo'n beetje hoor
Dus 1 uur lijkt me een beter uitgangspunt. Ik zou ook rustig eerder willen komen hoor, maar dat is voor mij makkelijk praten -> ik woon in Veendam
Maris, vandaar dat ik al aangaf wel eerder te willen.. Gezien Loran last heeft van de dazen, en de shet dan ook actiever is.. Vwb loslaten, met de shet kan dat wel.. Loran doe ik niet..
Ma_ris_ka
Geplaatst: 19-07-13 21:02
Ja, inderdaad het wordt bizar warm zondag.. Om 2 uur is het al niet meer uit te houden denk ik!
Ik ben tevreden, nu nog kijken of ik een shirtje kan vinden die erbij past....
Willen jullie dat ik nu nog een programma maak waarin de fotografen in 2-tallen met 2 modellen werken of wat is de bedoeling? Ik begrijp het niet meer helemaal geloof ik
Dat is misschien wel handig, meer fotografen! Die kun je er dan zo bij in delen, bij de portretten, voor degene die het nog lastig vins om alleen te staan.