Denk niet dat het mooi wordt want door een martingaal wordt de stand van de teugels heel raar als je die weg zou werken. Teugels komen dan in een soort hoek te hangen, kijk maar op de volgende foto's.
En ik ga niet uren zitten bewerken om een martingaal weg te werken sorry
Ik ga niet beginnen aan het wegwerken van hulpteugels, sorry Maar denk ook dat het laten zitten van de martingaal minder storend of 'gek' eruit ziet dan als je hem weg zou shoppen, om de reden die Astor inderdaad geeft. Gewoon lekker om doen als het veiliger is zou ik zeggen
Is er iemand die in de buurt van Hilversum rijdt of langs een station in de buurt? (Amersfoort/Utrecht etc). Misschien iemand waar ik tegen benzinekostenvergoeding mee mee kan rijden?
Astor
Geplaatst: 19-08-13 12:23
Je kan ook wel met mij en Ilona meerijden! Ik woon namelijk in Huizen! Maar van Huizen naar Hilversum en dan naar Kootwijkerzand is weer omrijden. Of je komt met het Ov. Naar mij toe? Blaricum Carpoolplaats? En vanaf daar samen naar Kootwijkerzand?
Bellatrix
Lid Nieuwsredactie The Scarlet Witch
Geplaatst: 19-08-13 12:24
Nikki, ik kan je wel op Barneveld centrum ophalen. Amersfoort is helemaal uit de richting...
Kunnen jullie dan niet beter met zijn 2e mijn kant op komen?
Cynn
Fotograaf
Geplaatst: 19-08-13 12:30
Ik zou gewoon martingaal omdoen als dat veiliger voelt Martine. Maar met wegwerken is dat inderdaad niet heel mooi. Die laat ik dan ook gewoon zitten..
Oh enne.. Doen we eem groepsfoto bij deze meeting? Is wel leuk ook met een besloten clubje! (en mooie knollen.... )
Nee het is niet lang lopen sandra, en de weg ernaartoe is gewoon bosgrond en dus geen mul zand... Op de plek zelf is een picknickbank aanwezig, waar wij de vorige keer met een meeting dankbaar gebruik van hebben gemaakt om alle spullen te droppen.
Ook al kwamen er wandelaars langs, er is helemaal niks gestolen Mensen vonden het alleen maar leuk wat we daar aan het doen waren.
En die groepsfoto gaat er sowieso komen, want mn ouders zijn van plan even te komen kijken. Ze willen nu eindelijk wel eens zien met eigen ogen waar hun dochter het nou al weken enthousiast over heeft
Ik neem zondag wat lekkers mee en dat moet iedereen even proeven hoor... Heb het nog nooit gemaakt en wil weten wat anderen er van vinden (aangezien ik de donderdag erna jarig ben )
Ja genoeg variatie... links wat berkjes en gewone boompjes, rechts dennenbomen met veel wortels/takken op de grond... rechtdoor veel heuvels met wat hoog gras... (tenminste de vorige keer)
Moeten de modellen nog iets meenemen? Ik denk hierbij aan rammeldoosjes om ze alert te maken/houden/aandacht te vragen. Al vermoed ik dat die van mij wel wakker genoeg zal zijn. Of andere zaken?
Als je wilt longeren inplaats van losgooien dan is het handig om zelf een longeerlijn mee te nemen. Voor de portretfoto's is een hengstenketting het mooiste, maar als je die niet hebt is een halstertouw in niet al te felle kleuren ook prima