Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
kgambler schreef:Beste,
Bedankt voor uw e-mail, echter zijn er een aantal dingen die ik graag wil weerleggen. U geeft aan dat u ervan uit gaat dat we geen vergunningen zullen hebben. Deze wilden we bij restaurant x halen, zoals altijd wordt gedaan op het moment dat er een fotomeeting wordt georganiseerd of als er een ruiter van buiten het gebied komt.
Deze meeting is zeer zeker niet commercieel, we zijn een groep hobbyisten die voor ons plezier deze paarden op de foto zetten. Hier wordt door niemand geld verdiend. Niet door de fotografen, organisatie of paarden eigenaren.
Daarnaast vind ik het zeer spijtig dat u dit niet eerder heeft gemeld waardoor u mij te weinig tijd geeft een alternatief te regelen. Ik vind het onterecht dat u een aantal aannames maakt die niet waar zijn en zou u om deze reden willen vragen de beslissing te her overwegen.
Met vriendelijke groet,

_Dune_ schreef:edit: Zojuist heb ik de boswachter gesproken, hij vindt het geen probleem, zolang we niet met auto's de bossen in gaan (duh!), niets afzetten en de hei niet betreden. Aangezien ik me nu wel verantwoordelijk voel, vraag ik dan ook hierbij jullie medewerking om niemand tot last te zijn, de heide niet te betreden en geen stuk gaan afzetten.
dan ga ik liever naar Cadettenkamp of iets.
) en dat er mensen TE PAARD door de heide crossen e.d. -,-" 
stuur vanavond iedereen een mailtje!