[FM] Honden Horsterpark Duiven 7 juli

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Hhilde

Re: [FM] Honden Horsterpark Duiven 7 juli

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 13:13

Is daar water? Het schijnt morgen warm te worden, dus is wel lekker..

Chaos

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 13:14

Ja er is water! :))

En waarschijnlijk is het ook heel druk morgen. :') Dus dat wordt een hopen honden/mensen weg shoppen. :P

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 13:18

Haha, of de rustige plekjes zoeken :P Rondom het water zal het 't drukste zijn gok ik..
Dus dan eventueel maar uitwijken naar plekjes verder van het water..

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 13:37

Overal in het park is het druk op zulke dagen ;)

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-13 13:47

Ja ik vrees ook dat het druk is.. := Ook veel loslopende honden, omdat het een losloopgebied is, dus daar moet wel rekening mee gehouden worden.

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 14:41

Oh, dat is wel balen! Vooral buurtende honden :x
Maar gelukkig is er daar water, dan neem ik maar twee flesjes drinken voor Beau en mij mee, anders had ik veel meer mee moeten nemen! Nog even nadenken wat ik zelf aan doe ook :+

AtelierB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 15:20

MissRoxyy schreef:
Ik hoop ook dat ik het kan vinden, ben 1x in het park geweest maar dat is al zolang geleden :=
Waar van het park moet ik zijn? zijn er niet meerdere ingangen etc? :+ Ik ben zon nerd daarin! hihi!

Volgens mij is er maar één ingang van het park, Horsterparklaan. En die is doodlopend (P plaats aan het eind), dus dat zou bijna niet fout moeten gaan.

Ik ben ook heel benieuwd hoe druk het morgen gaat worden en of er toch nog 'rustige' plekjes te vinden zijn.
Ben de batterijen al aan het opladen, ook de tas al een beetje voorbereiden (factor 60, pet enzo... ik kan slecht tegen de zon...). Heb er onwijs veel zin in!

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 15:22

Ik heb er ook zin in, zal nog 3 klanten weg werken dan kan me kaartje weer helemaal leeg! :)

Liebje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 16:14

Ben ook benieuwd hoe druk het zal zijn! Heb er wel erg veel zin in! :) Hopelijk Woody ook ;)

Letje01

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 17:20

ik zet alle hoop op mijn gps om daar te geraken... Duveltje zijn tong hangt vandaag al helemaal tot op de grond. (het is hier Rock Werchter en elke voorbijganger moet toch geweten hebben dat Duveltje in de tuin zit... :+ )

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 17:25

Ik vind het zelf altijd wel wat hebben, als ze hijgen op de foto's, ze kijken dan voor mijn gevoel altijd blijer :D
Hoop dat het qua hitte en qua mensen wel te doen is, heb een hekel aan honden die slecht luisteren. Zal je altihd zien dat Beau morgen zijn oren op zijn nachtkastje laat liggen :')

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 17:40

Aan hijgen ontkom je morgen vast niet! Iig veel water mee nemen.
Oh dat vind ik ook altijd irritant van die honden die niet op gevoed zijn en dan ook nog eens los rond rennen!
Bij mijn pup moeten ze dan ook echt uit de buurt blijven want die snauwt ze anders even goed af. _O-
Ze komt uit Bulgarije, en het is een pittig tantetje vooral door haar kruising husky x duitse herder en er zal nog wel wat in zitten.. Ze luistert top, alleen morgen heeft ze wel veel prikkels dus dan is het ook even uit testen.

Rampshellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 17:41

Mijn ouders zullen er morgen ook ongetwijfeld lopen met de hond, die is kampioen in de weg lopen en debiel doen :P. Het is dan ook een hondenlosloop gebied!

Veel plezier morgen!

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 17:42

Sam heeft ook zo z'n momenten :') hij doet ook altijd net alsof hij mishandeld wordt als hij iets strenger geroepen wordt :') ik hoop dat hij zich iig gedraagt. Oja Miss wel handig om te weten hij vindt niet alles en iedereen altijd lief maar dat geef ik dan wel op tijd aan als ik denk dat het niet gaat

Hhilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 17:53

Een hondenlosloopgebied staat NIET gelijk aan een gebied waar een hond niet hoeft te luisteren. Beter nog, als je hond niet luistert heb je hem maar aan de lijn te houden. Niets vervelender dan slecht luisterende honden.

Laurahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 18:11

Mag ik trouwens de fotografen vragen of iemand stiekem 'fotograaf-at-work' foto's van mij wil maken? Ik ben dringend toe aan een nieuwe :')

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-13 18:21

Honden moeten inderdaad onder appèl staan in een losloopgebied, staat er vaak ook nog bij.

Ik zal zo nog een keer het schema plaatsen voor de laatste keer.

Rudina

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 18:37

Ik zal wat proberen te maken Laura! :)
Saskia, print je de schema's ook uit of moeten we dit zelf doen? Ik heb momenteel geen printer maar dan schrijf ik het anders zelf even op een papiertje.

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 19:05

Sam laad zich alvast op
Afbeelding

AtelierB

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 19:14

Whaha, die Sam!
@Laura: ik probeer altijd tijdens de shoot foto's te maken van mijn mede-fotografen dus grote kans dat jij er ook tussen zit!

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 19:39

Hhilde schreef:
Een hondenlosloopgebied staat NIET gelijk aan een gebied waar een hond niet hoeft te luisteren. Beter nog, als je hond niet luistert heb je hem maar aan de lijn te houden. Niets vervelender dan slecht luisterende honden.

_/-\o_

Hierbij ook nog even de vraag aan alle fotografen en deelnemers om de grijze Shar Pei en de witte Boxer met rust te laten, niet aan te raken en niet te staren naar de honden. Ik zal er zelf voor zorgen dat ik genoeg afstand houd van anderen, maar het zou ook fijn zijn als anderen niet te dichtbij komen staan. De honden zijn aan de riem prima onder controle, maar zijn absoluut niet gediend van overmatige aandacht/aanrakingen van vreemde mensen én honden en zullen dat ook duidelijk proberen te maken op hún manier. En dat wil ik voorkomen!

(Ik hoop dan ook dat we morgen geen ongeleide projectielen tegenkomen, zoals wel vaker het geval is in losloopgebieden... := )

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 19:55

Dikke kans dat dat wel het geval is..

saskiakefie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-07-13 19:58

Update

Laatste update als het goed is. :P

Aan de fotografen:
-Ik print de schema's/collages uit voor de fotografen.
-Het minimum aan foto's per model wat je geeft is: 5 foto's. De foto's geef je in webformaat (500x750 pixels) met je logo/watermerk erop. Er worden dus geen originele bestanden weggegeven. Ik zal naderhand een forum aanmaken waar je je foto's in kan zetten.

Aan de hondeneigenaren:
-Probeer erop te letten dat je hond niet in het water gaat vóór de actiefoto's, omdat dit niet erg leuk is voor de volgende fotograaf..
-We zorgen ervoor dat er ieder kwartier gewisseld wordt, je hoeft zelf geen fotograaf op te zoeken, de fotograaf die je hond gaat fotograferen komt naar je toe.

Afbeelding

Afbeelding

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 20:01

@ Sonja leuk dat je er ook bent trouwens.
Misschien zie ik Xerox nog wel in de middag :)

Wijslander

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-07-13 20:03

Ik zat al naar het schema te kijken en te bedenken dat het jammer is dat jij er in de ochtend bent en Xerox in de middag... Maar je blijft daarna dus nog?! Heb je trouwens gehoord dat Xerox en Bobbie dikke vriendjes zijn? Hehe :D