Er zijn paaltjes en draad, eventueel kun je een 'weilandje' uitzetten voor Lady?
xxLady
Geplaatst: 09-06-13 20:55
Heeft iemand nog spullen voor Lady ? Ik ga zonder zadel en als het goed is heeft Esmee nog kleding (blousje en hoed) voor mij, maar voor Lady heb ik niet echt iets geschikts.. Heb een gewoon hoofdstel met een knalroze glitter frontriem, niet echt cowboyachtig dus.. Heeft iemand touwhalster ofzo? Of veertjes of iets anders cowboy/indianenspullen?
je kan je neusriem eraf halen.. staat wel leuk! verder misschien veren in de manen inderdaad ..
NadjaNadja
Hoofdmoderator Algemeen
Geplaatst: 09-06-13 20:56
Saskia, had jij niet een te klein westernhoofdstel? Is dit wel gewoon full? Want als jij hem niet gebruikt, misschien past Alanda hem dan wel en kan ik die gebruiken? Als jij (en als Marianne) dat natuurlijk goed vindt/vinden!
Haha jaa, ga ik wel chillen op het picknickbankje met Lady aan de longeerlijn zodat ze lekker kan eten ;p Of ik ga even buitenritje door dat bos daar, maar ik ken de weg daar niet en ik ga zonder zadel dus ik weet niet of ik het overal vertrouw daar.. Zit zonder zadel toch iets minder stevig haha!
haha leeuk !:) en naja.. tis maar 2 uur en kan je mooi WISSEEEELEN roepen.. haha
xxLady
Geplaatst: 09-06-13 21:07
nadja15 schreef:
Er zijn paaltjes en draad, eventueel kun je een 'weilandje' uitzetten voor Lady?
Ja kan ook wel! Maar ik hou haar denk ik liever aan een longeerlijn ofzo, want ik denk dat ze het presteert om door de draden heen te gaan. Doet ze namelijk bijna iedere nacht... Ze gaat er gewoon onderdoor / doorheen ofzo haha
xxLady
Geplaatst: 09-06-13 21:08
daniquexx schreef:
haha leeuk !:) en naja.. tis maar 2 uur en kan je mooi WISSEEEELEN roepen.. haha
Dan moet ik m'n stem niet kwijt zijn, dat zit er wel aan te komen als het zo doorgaat... Zwaar verkouden nu haha!
Haha ik zie jou al helemaal in de western stijl waarom ikzou het niet weten maar volgens mij zou dat enorm stoer staan geruite blouse met broek brede riem blouse bij de broek in xd
EmmyJoycee
Geplaatst door de TopicStarter: 09-06-13 21:31
Verfen neusriem eraf zonder zadel kort broekje leuk shirtje