Nee klopt, zat even te denken. Ga t anders doen (en om verwarring te voorkomen gooi ik m er dan meteen vanaf) Heel simpel: allle fotografen tegelijk, paarden om en om. Dan kunnen de eigenaren ook op de locatie zelf besluiten of ze paddock of losgooifoto's willen. Betekent wel dus dat er even gewacht moet worden op elkaar, maar dat is niet te voorkomen. Ik zal jou in ieder geval als eerste plannen, zodat je niet lang hoeft te wachten ivm vallen van de avond
Degene die mij rijdt is niet zo ervaren met een trailer rijden en wil daarom ook niet al te laat weg..
maria1991
Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-13 09:02
Oke, ik heb Djunnah, Aslan en Flame als eerste drie ingepland. Het is nu dus achter elkaar dus maakt in principe niet uit wat je kiest. Zo lang de fotografen maar weten waar ze moeten zijn.
De Locatie
Westerscheldelaan, Dishoek. Dit is de ingang, de naam van de parkeerplaats is dus: P Dishoek.
Hoofdovergang in dorp. Bij deze mooie toren:
Dit strand dus:
Het is een hele grote parkeerplaats. Wel nog 10 minuutjes lopen door het dorp vanaf parkeerplaats tot het strand.
21:52 dan hebben we nog ruim de tijd om te doen wat we willen en dus eventueel rijfoto's. Super Wie blijft er nu allemaal voor zonsondergang? Ook alle fotografen?
maria1991
Geplaatst door de TopicStarter: 21-05-13 09:32
Ja de groepsfoto kan wel even tussendoor. Misschien wel helemaal aan het begin. Ik stel voor dat we rond half zeven op de parkeerplaats verzamelen en dat we rond kwart voor zeven gaan lopen. Dan kunnen we 5 voor zeven nog een groepsfoto gaan maken en om zeven uur meteen beginnen met de portretfoto's. Rijfoto's kunnen dan evt na de paddock/losfoto's. Tenzij alles uitloopt, dan gaan we meteen door met de zonsondergangfoto's.
Ja Sieltjuh dat is de parkeerplaats. Hij is groter dan dat ie daar lijkt. Die blokjes zijn geen auto's maar de strandslaaphuisjes.
Ik heb in ieder geval vervoer. Gisteren een nieuwe auto gekocht waar de trailer achter kan
maria1991
Geplaatst door de TopicStarter: 24-05-13 10:51
Wat is het hier rustig! Ik heb overigens nog steeds geen antwoord op wie er prikpaaltjes en lint heeft? Als niemand het heeft worden het alleen longefoto's
Ik heb de parkeerplaats gisteren even getest. Voor het eerst met eigen auto en paard op stap .
En illegaal op het strand
Hoop dat jullie goed kunnen photoshoppen. Meneer heeft een gatenkaashoofd.
Laatst bijgewerkt door maria1991 op 24-05-13 10:57, in het totaal 1 keer bewerkt
Ik zal morgen sowieso even aan staleigenaresse vragen of ze toevallig nog een paar prikkers en lint heeft die we kunnen lenen. Hoeveel prikkers hebben we nodig denken jullie??