Zo ik ook weer thuis! even boodschappen doen.. na de ah, lidl, hoogvliet en de jumbo gehad te hebben bleek alleen de bas open te zijn.. even eten en dan de foto's op de pc zetten
ja klopt.. Wendy vroeg het aan moeders hoe dat wam die legde het uit.. als ik het goed begreep is het omdat ze naar de slacht in belgie zou gaan
xDenies
Geplaatst door de TopicStarter: 19-05-13 17:26
Klopt Shiva is slachtvee geweest. In belgie heeft de eigenaar toentertijd tot ze twee jaar is geweest heel hoop moeite gedaan om haar pijnvrij de zomer door te krijgen ivm hele extreme zomer exeem. (lees met kar en al omvallen en op t asfalt schuren), ze is toen verkocht aan iemand die haar zou laten afmaken, maar ze is op een handelstal terecht gekomen en toen ze vier was is ze bij mij terecht gekomen Nou heeft ze zo goed als nergens last van.
Wil wel even melden, als de fotografen de fotos van ons (mijn vriend, ik en mijn paarden) op een andere website dan hun eigen website willen gebruiken, ik dit wel graag even wil weten Dat voorkomt mensen die in paniek bij mij komen dat mijn paarden weer eens 'gejat' zijn.