Snackie schreef:Daar zullen we een drankje op doen antje
Ik drink op afstand mee!
Helaas dat ik niet meer kan, anders was het voor mij ook jubileum... Wie weet volgend jaar!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Marjoow schreef:Neeee Samantha! Had me juiat zo verheugd op jouw paardje![]()
EquiPhoto schreef:Beste iedereen,
Ik heb toch besloten om mij af te melden, ik zit in de laatste weken van mijn school en volgende week beginnen de tentamens. Ik heb het een en ander toch een beetje onderschat en heb nog veel werk te doen, ik heb de zondag voor mijn tentamens helaas hard nodig.
Had er erg veel zin in (vooral om alle bekenden weer te zien!!) maar het is helaas niet anders, mijn studie gaat toch voor
Iedereen heel veel plezier!
EquiPhoto schreef:Beste iedereen,
Ik heb toch besloten om mij af te melden, ik zit in de laatste weken van mijn school en volgende week beginnen de tentamens. Ik heb het een en ander toch een beetje onderschat en heb nog veel werk te doen, ik heb de zondag voor mijn tentamens helaas hard nodig.
Had er erg veel zin in (vooral om alle bekenden weer te zien!!) maar het is helaas niet anders, mijn studie gaat toch voor
Iedereen heel veel plezier!
Succes met je tentamens!
zal ik het geld is over maken voor de Penning of ben ik al te laat?.. Ik ga met baasje van Uni mee.. Dus ik weet niet of ik voor 100% kan fotograveren omdat ik haar ook beetje wil helpen.. ( Maar dat is geen probleem denk ik..??.. ).. Zo ja dan hoor ik het graag..