Ja maar iemand heft me weg gehaald stond er wel tussen kan op me telefoon niet quotenSta namelijk wel tussen de foto's van modellen
Als we op tijd beginnen wel ja liefst rond een uur of 10 zodat we uiterlijk rond een uur of 2 klaar zijn
Documentje is gemaakt om het allemaal nog zelf rustig door te kunnen nemen https://docs.google.com/document/d/11P5 ... sp=sharing
Oke super! Laat allemaal nog even turbosnel weten of jullie 1 juni kunnen, dan kunnen we beginnen met stemmen
Laurahh schreef:Nu kan je toch 6 groepjes van 2 maken? Aangezien we 6 modellen doen?Ja maar dan moet de hele planning worden veranderd + gaat nog langer duren... me no likey
Hoezo? Hoe je het nu hebt klopt het niet..Het is toch juist handiger om nog een team te maken. Want hoe de planning nu is moet team 1 de eerste ronde model 1 én model 6 doen..
Laurahh schreef:Hoezo? Hoe je het nu hebt klopt het niet..Het is toch juist handiger om nog een team te maken. Want hoe de planning nu is moet team 1 de eerste ronde model 1 én model 6 doen.. Ik ben er nu mee bezig hoor
Laurahh schreef:Hoezo? Hoe je het nu hebt klopt het niet..Het is toch juist handiger om nog een team te maken. Want hoe de planning nu is moet team 1 de eerste ronde model 1 én model 6 doen.. Ehh dat wel kloppen hoor De modellen zijn niet allemaal tegelijk aan de beurt lieve schat.