Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
monnikenburg schreef:Nee je zegt dat je mij er niet bij wil dus dan wens ik iedereen netjes een fijne dag.
YentlShots schreef:monnikenburg schreef:ik wed van niet hihihi
Sorry hoor? Maar wat ik dit voor een reactie? Ik wil je er best bij hebben, maar 10 fotografen was gewoon handiger, dan waren we rond geweest.. Nu Sanne weg is kan jij gewoon bij haar in de plaats, maar als je zo raar gaat doen dan weet ik niet eens of ik je er uberhaubt nog bij wil, het moet wel gezellig zijn en zo hoeft het voor mij niet...
_Eveline schreef:Wow, YentlShots, chill..
Gipsylover schreef:Haha diana bedoelde het als een grapje, relax joh..
Ik moet me helaas afmelden. Mn zus viert dan haar verjaardag!
steefvicky schreef:Nou nou sera... Maar goed het is opgelost.
Ik ga me toch afmelden. Ik moet even m'n allerlaatste energie steken in school en heb nog een hoop andere betaalde shoots staan, dus die wil ik even goed doen! Have fun everyone!
xxxNaatjuhxx schreef:ik weet ook niet zeker of het paard Wave nog met jullie mee ging trouwens, meid staat bij me op stal en ze had een tijdje terug gezegd dat ze niet zeker wist of ze mee kon, zou het morgen nog wel aan der vragen voor jullie.
SuperPaardje schreef:Ik lees dit topic nu pas, maar als jullie nog modellen tekort komen, mijn paard staat vlakbij en ik rijd vaak op ruchpense hei dus ik zou best mee willen
SuperPaardje schreef:Ooh jammer, ik had niet gezien dat het verplaatst was. Ik kan niet met de trailer rijden dus boz gaat hem niet worden helaas