Fotomeeting paarden Ruchepense heide 23 juni

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

monnikenburg

Re: Fotomeeting paarden Ruchepense heide 23 juni

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 21:56

Nee je zegt dat je mij er niet bij wil dus dan wens ik iedereen netjes een fijne dag.

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 21:56

monnikenburg schreef:
Nee je zegt dat je mij er niet bij wil dus dan wens ik iedereen netjes een fijne dag.

YentlShots schreef:
monnikenburg schreef:
ik wed van niet hihihi

Sorry hoor? Maar wat ik dit voor een reactie? Ik wil je er best bij hebben, maar 10 fotografen was gewoon handiger, dan waren we rond geweest.. Nu Sanne weg is kan jij gewoon bij haar in de plaats, maar als je zo raar gaat doen dan weet ik niet eens of ik je er uberhaubt nog bij wil, het moet wel gezellig zijn en zo hoeft het voor mij niet...

Lees maar eens goed ...

monnikenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 21:58

Precies zoals ik het zeg dus.

_Eveline

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 21:58

Wow, YentlShots, chill.. :P

monnikenburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 21:59

En dat is het gevaar van typen, je kan de ondertoon niet waarnemen van de ander zeg maar.

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 22:04

_Eveline schreef:
Wow, YentlShots, chill.. :P

Ik ben heel rustig, maar ik vind het gewoon raar om op zo'n manier te reageren, als ik je erbij wil hebben maar het gaat eigenlijk gewoon niet, dan is het niet omdat ik je vervelend vind en je er niet bij wil hebben, maar omdat het handiger is om het op een andere manier te doen. Als er dan een plaatsje vrij komt en je zou meekunnen, en je gaat dan zo reageren, dan vind ik je redelijk flauw en ondankbaar..
Maarja, als zij niet mee wilt, is volledig aan haar.. Het is niet verplicht he Diana, ik wil je er best bij hebben, maar je moet er zelf ook voor open staan...

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 22:11

Haha diana bedoelde het als een grapje, relax joh..

Ik moet me helaas afmelden. Mn zus viert dan haar verjaardag!

Barendshoeve

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 22:13

Weinig modellen inderdaad beetje jammer dat er dan een aanbieding komt en daar niets mee gedaan wordt. Je bent dus niet de enige Daan

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 22:16

Sorry die aanmelding was ik even vergeten te vermelden wat wij daarmee doen. We houden het bij 5 modellen, je kan dan in groepjes werken en we nemen dan een dagdeel, de middag ;) Is denk ik voor iedereen wel goed toch?

Gipsylover schreef:
Haha diana bedoelde het als een grapje, relax joh..

Ik moet me helaas afmelden. Mn zus viert dan haar verjaardag!

Nou, ik zal wel heel raar zijn en het zal ook waarschijnlijk totaal allemaal aan mij liggen, maar ik vat de humor van dit grapje niet zo, terwijl ik redelijk veel humor heb.. Maar ik zei al, Diana mag zelf kiezen of ze meewilt of niet.. Wel graag snel doen want dan kan ik de schema's gaan maken ;)

Gipsylover

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-06-13 23:35

Haha ik snap beide kanten van het verhaal maar het is dat ik diana ken dat ik weet dat ze het niet vervelend bedoeld. Maar dat vat je misschien anders op omdat het getypt is natuurlijk.
Achjoh niks aan de hand.

steefvicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 07:38

Nou nou sera... Maar goed het is opgelost.

Ik ga me toch afmelden. Ik moet even m'n allerlaatste energie steken in school en heb nog een hoop andere betaalde shoots staan, dus die wil ik even goed doen! Have fun everyone!

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 07:46

steefvicky schreef:
Nou nou sera... Maar goed het is opgelost.

Ik ga me toch afmelden. Ik moet even m'n allerlaatste energie steken in school en heb nog een hoop andere betaalde shoots staan, dus die wil ik even goed doen! Have fun everyone!

Nouja goed opgelost.. het 'relletje" is de wereld uit maar ik heb nog steeds geen reactie van Diana of ze wel of niet meewilt, en als ze dat voor vanavond niet laat weten dan maken wij zonder haar de schema's. Het is al zondag en schema's zijn nog niet gemaakt, dus dat willen wij snel doen ;)

Jammer dat je niet meekan, maar ik zie je vast bij een andere meeting nog eens ;) Succes met school en je betaalde shoots :)

steefvicky

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 08:06

Dankjewel, ja vast wel hoor! :)

Jess_vH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 10:57

Hoeveel modellen zijn er nu nog dan? Ik moet nl best een stukkie rijden en (zonder vervelende ondertoon) voel er niet zo veel voor om bij weinig modellen een end in de auto te moeten zitten

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 18:51

We hebben op dit moment 5 modellen
We nemen 1 dagdeel, de middag

Beetje jammer dat Diana nu niet meer reageert, sorry Diaan maar we hebben duidelijkheid nodig en moeten schema's maken, en ik weet niet of je mee wilt of niet. Dus de schema's worden zonder je gemaakt, het spijt me..

xxxNaatjuhxx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-06-13 19:35

ik weet ook niet zeker of het paard Wave nog met jullie mee ging trouwens, meid staat bij me op stal en ze had een tijdje terug gezegd dat ze niet zeker wist of ze mee kon, zou het morgen nog wel aan der vragen voor jullie.

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 19:36

xxxNaatjuhxx schreef:
ik weet ook niet zeker of het paard Wave nog met jullie mee ging trouwens, meid staat bij me op stal en ze had een tijdje terug gezegd dat ze niet zeker wist of ze mee kon, zou het morgen nog wel aan der vragen voor jullie.

Dat is goed, anders zou het paardje van AZNLady best mee kunnen :j

BYS

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-13 23:19

Ik heb echt heel slecht nieuws. Was zo blij dat ik op eigen benen stond eindelijk.
Aanhangwagen heb ik zelf, BE-rijbewijs gehaald een tijdje terug, lekker een jeep gekocht van al mijn spaarcentjes zodat ik zelf met de paarden weg kon. Nu viel mijn jeep ineens stil begin april :( had hem net 4 dagen terug uit de garage.
Had zo gehoopt dat hij nu wel weer in orde zou zijn, maar na heel lange tijd aan het lijntje gehouden te worden door de garage kwam ik er vandaag achter dat heel de motor blijkbaar stuk is. Hij zal dus helaas niet voor zaterdag zijn, aangezien bij die garage alles extreem lang duurt en ze het blijkbaar geweldig leuk vinden om een meisje van 20 jaar aan het lijntje te houden.

Voel me nu echt rot hierover, er zijn al amper modellen en dan dit weer.
In ieder geval echt sorry. Altijd als ik naar een fotomeeting wil komt er weer iets tussen waardoor het niet meer gaat.

IloveAnoukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 13:47

Jammer, :)

Sera, hebben we nu nog maar twee modellen? :P

romyyxv

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 15:52

Haha, dat is wel een beetje weinig he..

SuperPaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 16:01

Ik lees dit topic nu pas, maar als jullie nog modellen tekort komen, mijn paard staat vlakbij en ik rijd vaak op ruchpense hei dus ik zou best mee willen :)

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 16:25

Idd Joy en Romy, maar lees hieronder
SuperPaardje schreef:
Ik lees dit topic nu pas, maar als jullie nog modellen tekort komen, mijn paard staat vlakbij en ik rijd vaak op ruchpense hei dus ik zou best mee willen :)

Als je zou willen, heel erg graag :j . De meeting is alleen verplaatst naar de heide in Bergen op Zoom, ik weet niet of je dan nog kan komen
Wat ik nog zou kunnen doen is mijn pony meenemen, dan ben ik alleen geen fotograaf
Ik zal het vragen ;)

SuperPaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 16:34

Ooh jammer, ik had niet gezien dat het verplaatst was. Ik kan niet met de trailer rijden dus boz gaat hem niet worden helaas :(

YentlShots

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 16:37

SuperPaardje schreef:
Ooh jammer, ik had niet gezien dat het verplaatst was. Ik kan niet met de trailer rijden dus boz gaat hem niet worden helaas :(

Okee, jammer

Ik kan proberen mijn pony dat regelen, maar ik denk dat we dan nog te weinig modellen hebben, drie paardjes dan

Ik besluit samen met Ellis dus om deze meeting af te lassen, en hem te verplaatsen naar een andere keer

Ik vind het zelf heel jammer, maar er zijn genoeg gelegenheden om deze meeting voort te zetten ;)

SuperPaardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-06-13 16:41

Waarom is het niet meer op de Ruchpense hei als ik vragen mag? Was dit voor de andere modellen lastig?
Anders had mijn zusje ook nog wel gewild, en ik denk ook nog wel een aantal mensen van stal bij mij die dat wel zouden willen.