De meetings waar ik tot nu toe mee ging, bestonden uit een ochtend- en middaggroep. Per groep dan 4 á 5 paarden en dan per paard 2 fotografen gemiddeld. Voor de portret- en standfoto's werd dan 15/20 minuten de tijd voor genomen, dan werd er gewisseld. Daarna volgden de actiefoto's (20 minuten ongeveer) en rijfoto's (inclusief warmrijden/coolingdown een uurtje). Tijdens het opzadelen/inrijden was het voor de fotografen vaak even lunchtijd.
Naderhand leveren de fotografen minimaal 10 foto's per paard af met aan de lange zijde 800 pixels maximaal en een logo in de hoek. Nabestellingen vinden dan plaats via de desbetreffende fotograaf. Afleveren van de foto's kan via de email, maar ook via zoiets http://fotomeetingterhorsterzandfebruar ... epush.com/.
Verder is dus een goed schema en consequente planning van belang om de meeting niet in de soep te laten lopen. De organisatie is er dus eerder om iedereen op te vangen op de locatie. Dan moet iedereen dus het liefste een half uur van te voren er zijn zodat om (bijvoorbeeld) stipt 10:00 uur begonnen kan worden. Iemand met een harde stem of megafoon roept dan om de 20 minuten "Wisselen" of iedereen houdt dit zelf goed bij.
Euhms... volgens mij waren dat de punten wel? Anders moet iemand mij maar aanvullen.