Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
https://lh4.googleusercontent.com/-IEnvo2nCQco/UX51FlmjIEI/AAAAAAAAGos/T9FFCCVD8vM/s512/marianne-14.jpg,snij hem dan iets hoger af met het bewerken dan heb je de foto toch nog gered !
RandyOrton25 schreef:Thnx voor de tip astrid dat was echt een twijfel wel of niet maar nu kan ik er nog wat aan doen
haha
En leuke serie van Marianne
Toch wel leuk dat er best verschillende foto's uit komen.
Die spring foto is geweldig
jammer dat ie niet scherp is. Ben benieuwd of de andere levitation foto's nog wat zijn geworden
....

Voeten te plat , teveel achtergrond , en het krukje was te laag , volgende keer echt een trapje met min
!
luwaniej1 schreef:dat Levitation lijkt me ook erg leuk om aan mee te doen! Misschien vindt ik model zijn dan nog wel leuker dan fotograaf hihi
Zie er wel iets zwevends in
Jammer dat ik mn ogen dicht heb, al past het er misschien wel bij.
En misschien had ik mn rechter arm meer zichtbaar moeten houden, had zelf niet door dat die wegviel
(zie nu trouwens pas dat je die ophang touwtjes bij mn oksel ziet, stom dat ik dat niet had gezien).
Kan opzich ook met een korter jurkje natuurlijk. Deze jurk is wel echt heel mooi, ik heb trouwens ook een lange zwarte gala jurk, als ik die wel een beetje schoon kan houden kan ik die ook gebruiken

Al valt het lusje misschien nog weg te shoppen ofzo. Ook iets waar eigenlijk goed op gelet moet worden. Probeer er ook altijd aan te denken geen haar elastiekje om m'n pols te hebben enzo.
haha moeten daar maar even een apart topic voor openen
en maar even