Ik ben pas op de stal in Wassenaar komen staan en zou samen met stalgenoot Morning ( van Boy ) komen rijden naar de fotomeeting. Nu vertelde ze mij dat er dan dodenherdenking is en alles is afgezet en er platen liggen op de ruiterpaden en het erg druk is, dus ze komt misschien niet.. ik weet de weg niet alleen dus moet dan ook even kijken of het wel doorgaat. Misschien dat ik mocht het echt zo zijn, nog met de trailer ken komen. Maar ik dacht ik zeg het even, misschien nog wat extra reserve zoeken voor het geval dat? Volgens mij wou Morning het wel proberen, maar voor het zelfde geld is alles wel helemaal dicht die dag.
Reformer
Geplaatst: 02-05-13 20:52
_Elaine_ schreef:
Helaas heeft xMnon zich ook afgemeld. Er is dus ook plek voor een model in de middaggroep vrijgekomen, Is er iemand die nog op z'n korte termijn kan?
Ik zou ook nog kunnen maar hou inderdaad rekening met de dodenherdenking!
ik heb even een vrienden van mij gebeld die bij ten hage heeft gestaan. als je bij t&o links aanhoud, langs de van alkemande laan, langs de gevangenins en dan via het zwarte pad het strand op, heb je volgens haar helemaal nergens last van qua afzettingen.
(mocht je me niet snappen kan ik eventueel bij google maps een tekening proberen te maken voor je)