Ik had wat aan de hand met mijn bontje, en twijfel of ik haar nu wel in de trailer moet zetten voor een shoot. Ze heeft eerst haar voorbenen over de stang gedaan, daarna los getrokken en toen lag ze met dr hoofd bij de klep met dr benen omhoog. alles is gelukkig goed afgelopen,maar zal haar voortaan met nog een ander paard moeten vervoeren omdat alleen gewoon geen doen. Best onhandig om dus altijd een paard extra mee te moeten nemen als ik met trailer op stap wil. Daarom twijfel ik nu of ik de shoot voor Lara wel door moet laten gaan. (kan ook nog Pretta meenemen ivp Lara,maar weet niet of fotograven dat ook zien zitten?)
Niet helemaal eerlijk denk ik tegen over de modellen? Omdat er niet op deze is gestemd? Ik sta reserve en als haar bontje uitvalt zou ik mee mogen Maar als ze dan een ander paard meeneemt die niet opgegeven is.. moet ik alsnog wachten
Linsey1998
Geplaatst: 23-04-13 18:30
Nee ik vindt het ook niet helemaal eerlijk! Er is niet gestemd op deze pony Ik vindt het heel zielig en jammer als het niet kan. Maar ik vindt het niet helemaal eerlijk
Ik vind dat we gewoon de eerste reserve moeten kiezen. TS haar eigen keuze om met dat paard uit te vallen (ookal is de reden niet al te fijn ), maar de fotografen hebben er niet op gestemd dus ik vind van niet.
Is prima hoor, ik begrijp het. Heb mijn wedstrijd voor aankomende zaterdag ook al op gegeven. Ik wil graag een heel paard,en zoals ze zondag deed had dat wel eens heel anders af kunnen lopen. Gr.
Ik vind dat de eerstvolgende op de reservelijst dan mag Als ik af zou zeggen, gaat toch ook de eerstvolgende? Dan mag ik ook geen pony van een vriendin meenemen oid!
De wedstrijd die ik voor as zaterdag gepland had baal ik mee van dan de shoot, ik heb veel tips gekregen,maar komt er hier op neer dat ze gewoon niet alleen in de trailer meer gaat. Ik zou dus nog wel kunnen komen met Lara ( bontje) maar dan moet pretta mee. dat betekend gewoon een hoop extra werk om 1 paard op de foto te zetten.
Heb er echt alle begrip voor als de volgende die staat te trappelen ingedeeld wordt.
Ik vind ook dat dan de eerst volgende reserve mee mag! Wel zo eerlijk Leuk dat dino en ik gekozen zijn!! De meeste zullen de foto al gezien hebben, maar wil m toch graag even delen... Wij hebben samen met Jill (Equiphotography) al geoefend met zonsondergang!
Weet iemand trouwens goede plekken om te gaan shooten in Castricum? Tegen die tijd mogen we niet meer op het strand.. En ik ben toevallig van de week in Castricum geweest voor een fotoshoot, maar in de duinen is het ook niet heel makkelijk? Je mag alleen op ruiterpaden enzo toch..?
Verder moet er ff goed uitgezocht worden wat voor dagkaart ruiters en/of voetgangers moeten hebben?
wennie19
Geplaatst: 27-04-13 11:24
gave foto linnebill dagkaart voor de fotograven en grooms is €1,70 en voor de modellen €5,-
nathalietjeB zou een rondje doen en foto's maken van de omgeving maar die was er nog niet aan toe gekomen. we hadden wel via google een plekje gezien wat mischien wel wat kan zijn. bij het water
kvika en jolijneniris komen te vervallen dit betekend dat jenkins en pipvl mee mogen (heb ze pb gestuurd)