Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
lisannee93 schreef:Ook ik vind het erg jammer dat het zo gelopen is. Je merkt gewoon dat iedereen andere prioriteiten stelt en dat dat tot een boel afmeldingen leidt. Daarnaast zijn er mensen afhankelijk van anderen en als die plots niet meer kunnen staan zij ook machteloos.
Martina, goed dat je je eerste nogal ongenuanceerde post wat terugtrekt, kan me er alles bij voorstellen dat je teleurgesteld was maar ik voelde me denk ik niet als enige nogal aangevallen door je post. Niemand meldt zich af met kwade bedoelingen, dus een beetje begrip van beide kanten is welkom.
Zoals Laura zegt moet het op zich nog wel mogelijk zijn om het door te laten gaan als er maar duidelijke afspraken gemaakt worden met de fotografen en modellen.
martina1 schreef:lisannee93 schreef:Ook ik vind het erg jammer dat het zo gelopen is. Je merkt gewoon dat iedereen andere prioriteiten stelt en dat dat tot een boel afmeldingen leidt. Daarnaast zijn er mensen afhankelijk van anderen en als die plots niet meer kunnen staan zij ook machteloos.
Martina, goed dat je je eerste nogal ongenuanceerde post wat terugtrekt, kan me er alles bij voorstellen dat je teleurgesteld was maar ik voelde me denk ik niet als enige nogal aangevallen door je post. Niemand meldt zich af met kwade bedoelingen, dus een beetje begrip van beide kanten is welkom.
Zoals Laura zegt moet het op zich nog wel mogelijk zijn om het door te laten gaan als er maar duidelijke afspraken gemaakt worden met de fotografen en modellen.
Ja ochtendhumeur he
scoobydoo schreef:desi: dat lijkt me dan ook imderdaad anders zijn er volgens mij niet veel mensen.
ik hoop dan wel op verplaatsing
Rienie1986 schreef:scoobydoo schreef:desi: dat lijkt me dan ook imderdaad anders zijn er volgens mij niet veel mensen.
ik hoop dan wel op verplaatsing
Jaaa, daar hoop ik ook op! Mocht het verplaatst worden, krijgen dan de modellen en fotograven die zich al hadden opgegeven voorrang?
Ik wil graag een volgende keer mee, mits ik de datum kan natuurlijk!
Citaat:Modellen:
Annelindee
Lisannee93
Scoobydoo
Desi92
Martina1
Inge_Zorro
Fotografen:
Sani
Laurahh
_Femkee
Citaat:Jaaa, daar hoop ik ook op! Mocht het verplaatst worden, krijgen dan de modellen en fotografen die zich al hadden opgegeven voorrang?
Ik wil graag een volgende keer mee, mits ik de datum kan natuurlijk!