De visagist kon niet. Ik kan op fb een last minute oproep doen maar dan moet het wel door gaan. Kleding verzorgt je zelf. In overleg kun je attributen van elkaar lenen enz
Niet om te vervelen maar wanneer wordt er besloten of het door gaat of niet? Ik vind het super leuk om Ye komen maar ik heb morgen ook een hoop andere dingen die moeten gebeuren zoals paarden verzorgen evenuteel nog klanten voor een verkoop paard en ik kan naar een optreden van vrienden. Dus als het niet door gaat zou ik het eigenlijk wel zsm willen weten. Of in ieder geval een lijst met tijden want dan weet ik hoelaat ik klaar ben en wat ik daarna nog kan doen
Hmm, als ik naar het weer kijk zie ik alleen maar zware bewolking of regen
sMieke
Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-13 16:48
nou volgens buienradar komt er echt een zonnetje haha heb nu alles bij elkaar gegooit en zo zijn we met 2/2,5 uur helemaal klaar. (beetje slechte kwaliteit, sorry)
Jeej, buienradar geeft weer droog weer op Vanochtend zei die weer dat er kans op regen was. Het verandert elk uur. Maar ik vind het prima met een kleine groep en de tijden
ok mooi, van puresylk heb ik vanaf de eerste pagina niets meer vernomen. maar zolang er wat fotografen over blijven wilde ik het eigenlijk gewoon door laten gaan.
aniek, nikki en Mariska hadden afgemeld dus hebben nu nog 7 over. stom van mij want dan klopt dat pokke schema niet.
sMieke
Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-13 17:33
nieuwe poging:
Van rudina en puresylk heb ik niets meer vernomen. Nu heb ik alles 1 op 1 gezet. Van de laatste kolom weet ik dus niet zeker of deze door gaat. modellen kunnen die tijd dan gebruiken voor een evt. kledingwissel? Op dit moment weet ik even niet hoe ik het anders moet plannen.
1 op 1 vind ik eerlijk gezegd niet zo tof Ik heb heel weinig ervaring met mensen dus zou graag met iemand overleggen over poses. Of ben ik nu heel lastig
sMieke
Geplaatst door de TopicStarter: 25-05-13 17:38
MadelonSunny schreef:
1 op 1 vind ik eerlijk gezegd niet zo tof Ik heb heel weinig ervaring met mensen dus zou graag met iemand overleggen over poses. Of ben ik nu heel lastig
ja best wel haha ik weet nl van rudina en puresylk niet of ze komen dus dan worden het 2 modellen per keer in 1 tijdvak
je mag best het schema indelen vanuit fotografen oogpunt hoor
dik gedrukte hebben bevestigd. willen de NIET dikgedrukte mensen zsm hun pb beantwoorden! anders ga ik ervanuit dat zij NIET mee gaan. Als ik voor 20:00 uur niets vernomen heb treed het onderste schema in werking
schema's!
MadelonSunny
Geplaatst: 25-05-13 20:25
11.15 verzamelen zeker? Weet iemand hoe het zit met die weg die eind april afgesloten was? Is die alweer open?
De A67 tussen Venlo en eindhoven is ook afgesloten dit weekend volgens mij!
Misschien een brutale vraag, maar ik sta normaal zelf altijd achter de camera, maar zouden er misschien een fotograaf/fotografen een paar foto's van mij en mijn vriend willen maken als we klaar zijn bijvoorbeeld?
Ik twijfel heel erg. Ik ben al een paar dagen ziek en moest vandaag naar een trainingsdag voor mijn reis naar Tanzania. Ik ben nu helemaal kapot en voel me steeds beroerder worden. Ik weet niet of ik morgen nog een dag weg wel ga trekken en dan de maandag weer stage lopen.. Het is slimmer om morgen thuis te blijven maar ik vind dat ook weer zo vervelend voor jou Maaike..
Ik heb pb's gekregen, maar er is blijkbaar iets hélemaal misgegaan. Ik had een bericht gestuurd in het topic een tijdje geleden, tenminste , dat dacht ik. ik heb net teruggekeken maar hij staat nergens bij. Ik vind het erg jammer dat ik het nu op het laatste moment moet afgezeggen, maar ivm priveredenen kan ik niet komen dus...
Ok dan word het het laatste schema met 4 enkele fotografen en 4 modellen. Er is tijd genoeg voor inspiratie dus bereid je goed voor! Mocht je morgen willen proberen madelon dan ben je alsnog van harte welkom! Ook is een kleding wissel mogelijk.
Seni
Geplaatst: 25-05-13 22:15
Wordt het nu niet heel weinig?
Ik heb buiten 1x eerder met mensen gefotografeerd dus had het ook liever gehad om met een mede fotograaf te kunnen fotograferen, tenzij de modellen al veel ervaring hebben?
4 modellen en 4 fotografen is opzich wel fijn. Alle ideeën kunnen uitgewerkt van beweging tot licht en van emotie tot poses. Vorige keer kwamen we veel tijd te kort.
Zou best fijn zijn als er moodboarden aanwezig zijn
Bo_San
Geplaatst: 25-05-13 22:18
Wat we kunnen doen is 2 aan 2 dus 2 modellen met 2 fotografen. Dan kunnen de fotografen samen werken en de modellen ook, zo kan er bv ook iemand een reflectiescherm vasthouden (indien mensen die hebben) of voor andere effecten zorgen ...(wind bellen blaadjes noem maar op)
Ik zal ook eens naar de moodboarden kijken als voorbereiding